۸ مطلب در تیر ۱۴۰۳ ثبت شده است

کابین آسانسور خارجی مدرن چه مزایایی دارد؟

خرید بهترین کابین آسانسور

مزایای مدرن سازی کابین آسانسور خارجی، در حالتی که مقررات ایمنی در کل فضای بیرونی و درونی آن حاکم است، بر روی افراد داخل آسانسور تمرکز دارد. شما وقتی سوار آسانسور می شوید، در درجه اول چشمتان به کفپوش، دیواره ها و دکمه های کابین می افتد. در ادامه به سقف آسانسور نگاهی می اندازید و اگر هر قسمت، آسیب دیده باشد، یا فرسوده و کثیف باشد، برایتان نامطلوب است. پس مدرن سازی، بازسازی یا خرید کابین جدید، اهمیت دارد و باعث آرامش خاطر سرنشینان کابین آسانسور می شود.
مدت زمان نصب کابین آسانسور خارجی با توجه به اجزا و قطعات تشکیل دهنده، نوع فناوری و متریال لازم برای کار، تعیین می شود. حجم کابین آسانسور نیز بر زمان پروژه تأثیرگذار است. برای نصب کابین های بزرگ تر، به ویژه در ساختمان های مرتفع، روزهای بیشتری لازم است تا کل کار تمام شود. نصب آسانسورهای کوچک تر، مانند آسانسور 4 نفره یا آسانسور 6 نفره، در مدت زمان کمتری به پایان می رسد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سما فعال

آسانسور های شیشه ای هیدرولیک هستند یا کششی؟

قیمت آسانسور های بیرون ساختمان

یکی از مهم ترین عواملی که بر روی قیمت آسانسور های شیشه ای بسیار تاثیر دارد، نوع سیستم بالا بری است. به طور کلی، تمامی آسانسور ها برای بالا و پایین رفتن، از دو نوع سیستم بالابری هیدرولیکی و کششی استفاده می نمایند. اگر آسانسور شیشه ای، از نوع هیدرولیکی باشد دارای قیمت بالاتری نسبت به نوع کششی است.

یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار بر روی قیمت آسانسور شیشه ای، نوع کابین است. کابین های شیشه ای، به دو دسته استوانه ای و مکعبی تقسیم می شوند. آسانسور های شیشه ای استوانه ای، به دلیل منحنی بودن شیشه  آن  دارای قیمت بالاتری نسبت به آسانسور های شیشه ای مکعبی هستند. در عوض آسانسور های شیشه ای مکعبی، دارای شیشه های تخت هستند و فضای بیشتری برای کاربران ایجاد می کنند.

ابعاد دیواره های شیشه ای، یکی دیگر از عامل های بسیار مهم تاثیر گذار بر روی قیمت آسانسور شیشه ای است. معمولا، برای دیواره های آسانسور شیشه ای، از شیشه های سکوریت با ضخامت زیاد و عایق و مقاوم در برابر شکستگی، استفاده می نمایند. جالب است بدانید شیشه های به کار رفته در دیواره های آسانسور شیشه ای بسیار گران قیمت هستند؛ به همین دلیل، هر چه ابعاد کابین شیشه ای بزرگتر باشد، سبب افزایش قیمت آسانسور های شیشه ای می گردد. اما در نظر داشته باشید که برای کاهش قیمت، می توان از دیواره های تلقی ضخیم نیز استفاده نمود.

عوامل بسیار زیادی هستند که بر روی قیمت آسانسور شیشه ای تاثیر گذار هستند. برای آن که بتوانید از قیمت آسانسور های شیشه ای مطلع شوید، می بایست به سایت های اینترنتی نا معتبر اعتماد نکنید و به صورت حضوری از شرکت های تولید و ساخت آسانسور بازدید نمایید و از مشاوران آن ها قیمت دقیق آسانسور های شیشه ای را بپرسید. مشاوران شرکت های آسانسوری، از تمامی قیمت اجزای آسانسور شیشه ای مطلع هستند و می توانند قیمت دقیق ساخت آن را برای شما محاسبه کنند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سما فعال

سرویس دوره‌ای آسانسور

اگر سرویس و نگهداری دوره ‌ای آسانسور به موقع انجام شود، میزان خرابی قطعات آسانسور کاهش پیدا می ‌کند و این موضوع ارتباط مستقیم با کاهش هزینه و افزایش طول عمر آسانسور دارد. سرویس آسانسور اصفهان و نگهداری آسانسور در ساختمان‌ های مختلف، متفاوت است. به طور مثال در ساختمان‌ های تجاری و اداری، از آسانسور به صورت مداوم استفاده می ‌شود و کابین آسانسور به طور مداوم در حرکت است که این امر، بی ‌تاثیر در ساییدگی درب آسانسور نیست. بدین ترتیب، تکنسین مربوطه به منظور حفظ ایمنی و پیشگیری از فرسودگی آسانسور، برنامه زمانی کوتاه ‌تری را برای سرویس و نگهداری در نظر می‌گیرد. عوامل مختلفی تعیین کننده زمان نگهداری و سرویس شامل موارد زیر است که درباره هر یک، توضیح مختصری ارائه می شود.

   

انواع مدل‌ آسانسور 
 آسانسور دارای انواع مختلفی است. انتخاب نوع آسانسور، بسته به نوع استفاده متفاوت است، بنابراین زمان سرویس و نگهداری هر یک، متفاوت از دیگری در نظر گرفته می ‌شود. شرکتی که آسانسور را ارائه می ‌دهد در ارتباط با بازرسی و سرویس ، شما را راهنمایی می ‌کند و اطلاعات لازم را در اختیارتان قرار خواهد داد.

   

محل زندگی 
در هر شهر، هزینه‌ های مربوط به بازرسی و نگهداری آسانسور و مقررات ایمنی تعیین شده برای مراقبت از آسانسور ممکن است متفاوت باشد؛ بنابراین پیروی از قوانین مربوط به سرویس و نگهداری آسانسور در هر شهری حائز اهمیت است. سرویس آسانسور اصفهان در شرایط اضطراری توسط افراد حرفه ‌ای اجرا می ‌شود تا با حداقل هزینه، هر چه سریع تر آسانسور به حالت قبلی خود باز گردانده شود و ایمنی ساختمان حفظ گردد.

  

نوع قرارداد منعقد شده 
انتخاب نوع پیمانکار، در هنگام نصب اسانسور این امکان را برایتان فراهم می ‌کند که زمان سرویس و نگهداری آسانسور مشخص شود و به نیازهای شما به بهترین شکل ممکن پاسخ داده شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سما فعال

مزایای کابین آسانسور لوکس

کابین آسانسورهای لوکس، دارای مزایای متعددی هستند که آنها را از کابین آسانسورهای استاندارد متمایز می کنند. این مزایا به بهبود تجربه کاربری کمک کرده و حس تجمل را ایجاد می نمایند. برخی از مزایای کلیدی کابین آسانسور لوکس عبارتند از:
     
پرستیژ و ظرافت
کابین آسانسور لوکس، شکوه و ظرافت را به هر ساختمان می بخشد. این ویژگی به تنهایی، آن را به گزینه جذابی برای مجتمع های مسکونی سطح بالا، هتل های مجلل و فضاهای اداری ممتاز تبدیل می کند. کابین آسانسورهای لوکس، تصویری از تجمل و اعتبار که با فضای کلی ساختمان هماهنگ است، ایجاد می نماید.
      
راحتی بیشتر
کابین آسانسورهای لوکس، راحتی مسافران را در اولویت قرار می دهند. این کابین ها با فضای داخلی جادار، صندلی مجلل و کیفیت بالا، تجربه ای دلپذیر و لذت بخش را برای مسافران تضمین می کنند. توجه به جزئیات از نظر طراحی و راحتی، تجربه کلی کاربران را بهبود می بخشد.
         
گزینه های سفارشی سازی
کابین های آسانسور لوکس، قابل سفارشی سازی هستند. این کابین ها می توانند متناسب با سبک معماری و اولویت های ظاهری ساختمان ساخته شوند. این انعطاف پذیری، امکان طراحی منحصر به فرد کابین آسانسور را فراهم می کند.
        
پیشرفت های تکنولوژیکی
فناوری پیشرفته به کار رفته در کابین آسانسورهای لوکس، مزایای مختلفی را ارائه می دهد. کنترل های هوشمند، مکانیسم های کارآمد انرژی و ویژگی های امنیتی پیشرفته، نه تنها عملکرد را بهبود می بخشند؛ بلکه به ایمنی مسافران نیز کمک می کنند.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سما فعال

انتخاب بهترین تعمیرکار آسانسور در اصفهان

تعمیر آسانسور با قیمت مناسب

با توجه به هزینه های قابل توجه که تعمیرات- نگهداری آسانسور به شما تحمیل می ‌کند، انتخاب عاقلانه ای خواهد بود اگر بهترین شرکت تعمیر آسانسور را پیدا کنید. خدمات آسانسور اگر با کیفیت ارائه شود خطرات عدم ایمنی را کاهش می دهد و عملکرد کلی تجهیزات را بهبود می ‌بخشد. صاحبان ساختمان ‌ها و مدیران ساختمان های بزرگ، هتل ها و مجتمع های تجاری و اداری بهتر است با رعایت نکاتی که در قسمت قبل اشاره کردیم بهترین شرکت را در شهر خود برای تعمیر آسانسور پیدا کنند.

حتی شرکت‌ هایی هستند که در شهرهای دیگر فعالیت می ‌کنند و خدمات تعمیر آسانسور را برای شهرهای مختلف نیز ارائه می دهند. قطعاً این شرکت ها شعبه های فعال و معتبری دارند که تمام این موارد را رسیدگی می کنند. اگر برای خرید آسانسور نیاز به مشاوره دارید یا می خواهید ویژگی های خدمات ما را بررسی کنید، با کارشناسان فروش یا مشاوران ما تماس بگیرید.

از آنجایی که کسب و کارها در دنیای اینترنت بسیار رشد و توسعه پیدا کرده اند، دور از انتظار نیست که بتوان با یک جستجوی ساده در موتور جستجوگر گوگل، بهترین شرکت تعمیر آسانسور را در شهر خود پیدا کنید. اگر به خدمات تعمیرات آسانسور در اصفهان نیاز دارید، یا حتی می‌خواهید این خدمات را برای تهران دریافت کنید، کافیست همین شرکت ها را با همین کلیدواژه‌ ها جستجو کنید. این روش، بسیار ساده است. اگر شما به وب سایت شرکت آسانسور هدایت شدید، حتماً از نمونه کارهای ارائه شده بازدید کنید و سوابق شرکت را بررسی نمایید و در صورت لزوم با کارشناسان شرکت تماس بگیرید. 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سما فعال

نکات مهم در محاسبه تعرفه سرویس آسانسور 1403

تعویض قطعات در آسانسور

علاوه بر اعداد و ارقامی که برای تعرفه سرویس آسانسور 1403 از روی سوی سندیکا اعلام می ‌شود، یک سری نکات هم در این نرخ‌گذاری تاثیر دارند؛ مسئله مهم این است که مشتریان یا شرکت های آسانسور، هیچ نوع نقشی در قیمت گذاری و فروش آسانسور یا تعمیرات نگهداری آسانسور ندارند. همه شرکت های فعال در حوزه نصب و راه اندازی آسانسور موظف هستند بر اساس نرخ مصوب سندیکا، تعرفه‌ های خود را به مشتریان اعلام کنند. به دنبال صحبت های فوق، یک سری نکات مهم وجود دارد که درباره اطلاع از تعرفه های آسانسور لازم است بدانید:
سرویس بر اساس قرارداد معتبر با شرکت آسانسور انجام می گیرد. در این قرارداد، تعرفه سرویس و تعمیرات آسانسور 1403 طبق جدول مصوب درج می شود.
هزینه های تعمیرات و نگهداری و سرویس برای ساختمان هایی که در بافت شهری قرار دارند، یا ساختمان‌هایی که در حومه شهر قرار دارند، متفاوت است. هر گونه افزایش قیمت باید با اطلاع شرکت آسانسور انجام گیرد.
تعرفه سرویس آسانسور 1403 به طور متداول برای آسانسورهایی ارائه شده است که با سرعت یک متر بر ثانیه حرکت می کنند. اگر سرعت آسانسور از این مقدار متوسط، افزایش داشته باشد، تعرفه های سرویس یا تعمیرات- نگهداری، مشمول درصدی افزایش خواهد بود. این افزایش قیمت با توافق طرفین است.
هزینه هایی که برای دستمزد نصاب و تکنسین ها جهت تعمیرات و نگهداری آسانسور لحاظ می شود، در نرخنامه مصوب سندیکا نیامده است؛ بنابراین بر اساس شیفت کاری و توافق طرفین و صلاحدید شرکت آسانسور این دستمزد تعیین می گردد.
تعرفه سرویس 1403 برای آسانسورهایی که درب آن ها به صورت دو طرفه باز و بسته می شود یا آسانسورهایی که ارتفاع درب آنها از حد متعادل بیشتر است، جزو مصوب سندیکا نیست و با توافق طرفین افزایش پیدا می ‌کند.
تعرفه سرویس و نگهداری آسانسور 1403 برای آسانسورهای صنعتی، آسانسور هیدرولیکی یا انواع بالابرها یا آسانسورهایی که از حالت متعادل تعریف شده در جدول سندیکا، خارج هستند، با صلاحدید شرکت آسانسور تعیین می ‌شود.
به طور کلی برای اینکه از نرخ یا هزینه های شرکت آسانسور برای خدمات آسانسور، تعمیرات- نگهداری و خدمات وابسته به آن مطلع شوید، با کارشناسان این حوزه صحبت کنید.  قبل از اینکه خدمات آسانسور را دریافت کنید، باید تمام جزئیات برای شما شفاف ‌سازی شود. بهترین شرکت آسانسور با به کارگیری بهترین مهندسان و تکنیسین ها، این موارد را برای شما به بهترین شکل اجرا خواهند کرد.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سما فعال

ابعاد و ظرفیت استاندارد کابین آسانسور لوکس

ابعاد و ظرفیت استاندارد کابین آسانسورهای لوکس، بسته به نیازهای هر ساختمان و سازنده آسانسور، متفاوت است. با این حال، استانداردهای صنعتی پذیرفته شده ای برای کابین آسانسور لوکس وجود دارند که ابعاد و ظرفیت این کابین ها را مشخص می کنند. کابین آسانسورهای لوکس به دلیل جادار بودن خود شناخته شده اند و تجربه ای راحت و لذت بخش را برای مسافران فراهم می آورند. ابعاد کابین آسانسور لوکس، معمولا بزرگتر از کابین آسانسور استاندارد هستند. آسانسورهای استاندارد، معمولا ابعادی در حدود 1 متر عرض و 1 متر طول دارند. کابین های لوکس، معمولا بزرگتر هستند و عرض آنها بین 1 تا 2 متر و طول آنها بین 2 تا 3 متر است. 
ارتفاع کابین آسانسورهای لوکس نیز متفاوت می باشد، اما معمولا این کابین ها، حدود 2 تا 3 متر ارتفاع دارند. این ارتفاع تضمین می کند که مسافران احساس تنگی نمی کنند. همچنین، امکان نصب ابزارهایی مانند وسایل روشنایی تزئینی، آینه ها و آثار هنری را فراهم می نماید. ظرفیت، جنبه دیگری است که کابین آسانسورهای لوکس را از آسانسورهای استاندارد متمایز می کند. آسانسورهای استاندارد معمولا ظرفیتی بین 400 تا 1300 کیلوگرم دارند. در مقابل، کابین آسانسورهای لوکس، اغلب دارای ظرفیت بالاتری برای پذیرش تعداد بیشتری از مسافران هستند. بسته به مشخصات آسانسور و کاربری مورد نظر، ظرفیت می تواند از 1300 تا 2000 کیلوگرم متغیر باشد. کابین آسانسور لوکس، معمولا گزینه های سفارشی سازی را برای مطابقت با نیازها و ترجیحات صاحبان ساختمان و معماران ارائه می دهد. سفارشی سازی می تواند شامل انتخاب موارد زیر باشد:

 

  • مواد درجه یک برای فضای داخلی کابین
  • روکش های چوبی با کیفیت بالا
  • کف های سنگ مرمری
  • نرده های پرآذین
  • پانل های سقف
  • طراحی دیواری

این امکانات، نه تنها جذابیت را افزایش می دهند، بلکه به ایجاد فضایی مجلل که با ظاهر کلی ساختمان همسو است، کمک می کنند.
 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سما فعال

تفاوت کابین آسانسور ام دی اف با استیل

بازسازی کابین آسانسور استیل

یکی از مهم ترین ارکانی که در قیمت کابین آسانسور بسیار تاثیر گذار است، متریال داخل کابین آسانسور است. کابین آسانسور هایی که داخل آن ها از جنس استیل طراحی شده، دارای قیمت های بسیار بالایی هستند و می توان از آن ها در هر مکانی استفاده نمود. اما کابین آسانسور هایی که دارای دیواره هایی از جنس چوب ام دی اف هستند، دارای قیمت های مناسبتری و علاوه بر آن، داخل کابین ام دی اف نسبت به استیل بسیار عایق تر است و صدای اجزای آسانسور کمتر به گوش می رسد.
آسانسور هایی که کابین آن ها دارای دیواره هایی از جنس چوب ام دی اف هستند، نسبت به آسانسور های دیگر بسیار پر طرفدار تر هستند. چوب ام دی اف، دارای طرح ها و نقش های بسیار متعددی هستند و این امر سبب شده است تا باب تمامی سلیقه ها باشد. علاوه بر آن، دیواره های چوب ام دی اف کابین آسانسور، دارای یک لایه سیلر کیلر هستند که این امر سبب درخشش کابین و زیبایی بیشتر آن می گردد.
  

کابین آسانسور ام دی اف بهتر است یا استیل؟
بسیاری از افراد با این سوال مواجه می شوند که کابین آسانسور ام دی اف بهتر است یا استیل؟ اگر آسانسور شما برای مکان های عمومی از جمله مجتمع های تجاری مورد استفاده قرار می گیرد، بهتر است از آسانسور هایی با کابین استیل استفاده نمایید. اما اگر از آسانسور برای استفاده شخصی خود استفاده می کنید و زیبایی برای شما بسیار مهم است، بهترین گزینه برای شما آسانسور هایی با کابین ام دی اف است چرا که نسبت به کابین های استیل، دارای عایق بندی بسیار قوی تر و زیبایی بیشتری است.
مهم ترین بخش هر آسانسور کابین آن است. جالب است بدانید که مسافران، کیفیت و سلامت آسانسور را از روی ظاهر کابین آن تشخیص می دهند. اگر می خواهید یک آسانسور عایق در برابر دمای هوا و صدا های اجزای آسانسور داشته باشید که زیبایی آن نظر تمامی مسافران را جلب کند، بهترین گزینه برای شما، استفاده از کابین آسانسور ام دی اف است.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سما فعال