کابین اسانسور 6 نفره در ساختمان های تجاری

1. خرید کفپوش مرغوب کابین آسانسور
شاید در بسیاری از مواقع با یک نگاهی ساده از کنار کفپوش کابین آسانسور عبور کرده باشید؛ اما باید بدانید که کفپوش نقش بسیار مهمی در کابین دارد. به همین دلیل متخصصان در زیر کفپوش اصلی، یک لایه ضخیم فوم قرار می دهند تا در هنگام ضربات شدید، افراد دچار آسیب نشوند. اما برخی از کفپوش های کابین نیز وجود دارند که از قیمت بالا تر اما مقاومت بیشتری در برابر ضربات برخوردار هستند. شما می توانید با خریداری این نوع کفپوش، کابین آسانسور خود را ایمن سازی کنید.

2. استفاده از سیستم هواکش در کابین آسانسور
یکی مهم ترین نکاتی برای افزایش ایمنی کابین آسانسور که می بایست به آن توجه ویژه ای نمایید، استفاده از سیستم هواکش درون کابین است. لازم به ذکر است که هواکش، تنها هوای داخل کابین را به بیرون هدایت نمی کند؛ بلکه هوای حاوی کربن دی اکسید داخل کابین را به بیرون هدایت می کند  و هوای تمیز از طریق سوراخ های تعبیه شده در قرنیز های کناره کابین وارد کابین می شود. استفاده از سیستم هواکش با کیفیت در کابین آسانسور موجب می شود تا در مواقع محبوس شدن افراد در کابین هوای کافی به آنها برسد.

3. نقش زنگ خطر در ایمنی کابین آسانسور
کلید زنگ خطر، مهم ترین عامل ایمنی کابین آسانسور محسوب می گردد. استفاده از زنگ خطر در کابین موجب می شود تا در زمان حبس شدن افراد داخل آن، ساکنین دیگر سریعا مطلع شوند و اقدامات لازم را انجام دهند. متاسفانه در بسیاری از آسانسور ها زنگ خطر وجود ندارد؛ یا دارای باتری ذخیره انرژی است. به همین دلیل پیشنهاد می شود که اگر آسانسور شما فاقد زنگ خطر است، سریعا برای خرید و نصب زنگ خطر اقدام کنید تا بتوانید ایمنی کابین آسانسور خود را چندین برابر افزایش دهید و با خیالی آسوده از آسانسور خود استفاده نمایید.