مناسب ترین زمان برای تعمیرات در آسانسور

آسانسور برای بهتر کار کردن و طولانی بودن عمر کارکرد، نیاز به سرویس های دوره ای دارد. سرویس های دوره ای آسانسور می بایست طبق موعد انجام گردد تا مشکلات کوچک و قابل حل با هزینه های کم، برطرف شود. سرویس های دوره ای می بایست حداقل ماهی یک بار انجام شود. علاوه بر سرویس های دوره ای، مسافران می توانند برای اطمینان حاصل کردن از اعتبار استاندارد آسانسور، کد 8 الی 10 رقمی که بر روی دیواره کابین روی پلاک مخصوص حک شده است را به شماره پیامک درج شده ارسال نمایید تا بتوانید از اخذ شدن استاندارد آسانسور و مدت اعتبار آن اطمینان حاصل کنند.

در برخی از مواقع، ممکن است صدا های غیر عادی درون آسانسور به گوش شما برسد که سبب ترس شما شود. منشاء این صدا می تواند از اجزای آسانسور از جمله کابل های بالابر، بلبرینگ های موتور، گاورنر و حتی فن تهویه هوا باشد. در این زمان می بایست حتما با متخصصان تماس گرفته شود تا آن ها در اسرع وقت، پیگیر تعمیر آسانسور شما شوند.

ممکن است تا بحال با تاخیر آسانسور مواجه شده باشید؛ دیر باز شدن درب ها، تاخیر در بالا و پایین رفتن و تاخیر در پنل کلید فرمان می تواند جزو تاخیر های آسانسور محسوب گردد. این تاخیرات، نتیجه خوب کارنکردن برخی از اجزا بخصوص سنسور ها و قطعات الکتریکی است. اگر در اسرع وقت، برای تعمیر و تعویض آن ها اقدام نگردد، سبب می شود تا در حین حرکت ناگهان آسانسور از کار بیوفتد و شما برای مدتی در آسانسور محبوس بشوید. پیشنهاد می شود با مشاهده کردن کوچک ترین تاخیر، حتما کار را به دست متخصصان بسپارید تا دچار مشکل نشوید.

https://fpflift.com/%D8%AA%D8%B9%D9%85%DB%8C%D8%B1-%D8%A2%D8%B3%D8%A7%D9%86%D8%B3%D9%88%D8%B1