قیمت آسانسور 4 نفره در تهران

یکی از عواملی که به شدت بر قیمت آسانسور موثر است، مشخصات سیستم محرکه کابین آسانسور می باشند. معمولاً آسانسور بر اساس دونوع سیستم کششی و یا هیدرولیک طبقه بندی می شوند. آسانسورهای هیدرولیک از جک های هیدرولیک برای حرکت به سمت بالا و پایین کمک می گیرند. آسانسورهای هیدرولیکی برای ساختمان هایی کاربرد دارند که حداکثر در 7 طبقه ساخته شده اند. آسانسورهای کششی توسط موتور گیربکس و براساس جابجایی کابین آسانسور و قاب وزنه که با سیم بکسلهای فولادی به هم وصل شده است کار می کنند.

قیمت آسانسور بر اساس نحوه عملکرد آن در حمل و نقل تجهیزات سنگین، حمل بار در گمرک یا ساختمان‌های اداری و حتی حمل در ساختمان های صنعتی و کارخانه ها تعیین می شود. آسانسورهایی که وزن بیشتری را حمل می کنند، ابعاد بزرگتری دارند و در نتیجه قیمت آنها هم بیشتر خواهد شد. آسانسورها باید دارای قابلیت دسترسی کامل باشند و موارد ایمنی در شرایط خطر و بحران برای آن در نظر گرفته شود.

هنگام محاسبه هزینه و قیمت آسانسور معمولاً درباره هزینه های نصب، مکان نصب در ساختمان و هزینه های تعمیرات - نگهداری در آینده، میان شرکت سازنده و مشتری صحبت می ‌شود. شرکت ها برای فروش و ارائه خدمات آسانسور، ابتدا فضای نصب را بررسی می‌ کنند و از مکان نصب، بازدید کامل به عمل می آورند و سپس قیمت نهایی را به مشتری اعلام می کنند. سعی کنید آسانسوری را خریداری کنید که از هر نظر با نیازهای شما سازگار باشد.