۵ مطلب در آذر ۱۴۰۱ ثبت شده است

کاربرد کابین آسانسور استیل طلایی

ویژگی های کابین آساسور طلایی

کابین استیل طلایی آسانسور، علاوه بر اینکه در ساختمان ‌های جدید مورد استفاده قرار می گیرد، به دلیل زیبایی خیره کننده ‌ای که دارد در بازسازی کابین ساختمان ‌های قدیمی نیز طرفداران زیادی پیدا کرده است. در این نوع کابین، طراحی کف و سقف از هارمونی مناسبی برخوردار است و دکمه ها نیز از نوع فولاد ضد زنگ ساخته شد ه‌اند تا بالاترین کیفیت را ارائه داده و عمری طولانی داشته باشند.
انواع کابین‌های استیل جدید و لوکس را می ‌توانید با توجه به سلیقه شخصی با بالاترین کیفیت از شرکت‌ های ساخت کابین آسانسور سفارش دهید. با توجه به این موضوع که حداکثر طول عمر مفید آسانسورها بیست تا بیست و پنج سال است و برای مدت زمانی طولانی قرار است از آسانسور در ساختمان ‌ها استفاده شود، بنابراین، انتخاب نوع کابین مناسب و کیفیت بالای آن می ‌تواند تا حدود زیادی از هزینه ‌های اضافی و ایجاد خرابی آسانسور پیشگیری کند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سما فعال

قیمت آسانسور هیدرولیک و کششی

تفوات قیمت آسانسور کششی و هیدرولیکی

قیمت آسانسور هیدرولیکی و آسانسور کششی به عوامل مختلفی بستگی دارد. اینکه از چه تجهیزات و لوازمی در ساخت هر یک از این آسانسورها استفاده شده است، کیفیت ساخت قطعات و طراحی مجموعه آسانسورها، همگی باعث شده اند که قیمت آسانسور با عملکرد هیدرولیکی و یا کششی متغیر باشد. آسانسورهای هیدرولیکی و کششی از جمله دو آسانسور متداول در ساختمان های مسکونی و تجاری هستند. نیروی آسانسورهای هیدرولیک توسط پمپ های الکتریکی تامین می شود؛ این پمپ ها روغن هیدرولیک درون مخزن را به جک منتقل می کنند.
در این جک ، یک پیستون قرار دارد که شافت آن را به سمت بالا فشار می دهدوباعث حرکت کابین آسانسوربه سمت بالا میشود . برای حرکت به سمت پایین کافی است روغن داخل جک هیدرولیک تخلیه وبه مخزن مربوطه برگردانده شود. نقطه مقابل آسانسورهای هیدرولیکی، آسانسورهای کششی قرار دارند.
به این ترتیب، آسانسورهای کششی از سیم بکسل های فولادی و وزنه تعادل برای حرکت به سمت بالا و پایین استفاده می کنند. هر دو سیستم، مزایا و معایب خاص خود را دارند. بنابراین باید قبل از انتخاب مجموعه آسانسور مناسب، مزایا و معایب آنها را در نظر بگیرید. قیمت آسانسور، یکی از مواردی است که هنگام خرید آسانسورها برای نصب در ساختمان های مختلف اهمیت دارد.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سما فعال

نصب و سرویس آسانسور

هزینه نصب آسانسور در عراق

خدمات نصب و سرویس آسانسور برای تمام انواع آسانسورهای موجود در بازار ارائه می ‌شود. شرکت فروش آسانسور بخشی از فعالیت خود را به ارائه مشاوره نصب آسانسور، خدمات سرویس آسانسور و پشتیبانی تجهیزات اختصاص داده است. همان طور که می دانید آسانسورها مهم ترین وسیله حمل و نقل در جهت عمودی هستند. تمام ساختمان های مسکونی و تجاری مرتفع که می شناسید به آسانسور نیاز دارند. نصب آسانسور برای ساختمان های بیشتر از سه طبقه، یک الزام است؛ یعنی در استاندارد ساختمان‌سازی، این گزینه، تعریف شده است.

انواع آسانسور قرار است بارها، افراد و کالاها را از طبقات پایین تر به بالاتر و بالعکس منتقل کنند. از آن جایی که نصب و سرویس آسانسور با امنیت افراد و تمام کالاهایی که حمل می شوند در ارتباط است، یک فرایند مهم در امورجای ساختمان محسوب می شود. پس از آن که مدل آسانسور برای یک ساختمان انتخاب شد، نوبت به نصب آسانسور می‌رسد. قوانین نصب آسانسور در یک خانه مسکونی با نصب آسانسور در ساختمان تجاری متفاوت است. نصب و سرویس آسانسور هم برای ساختمان تجاری، مسکونی یا صنعتی قیمت متفاوتی دارد. این تفاوت قیمت به نوع طراحی آسانسور مربوط می شود. 

به دنبال صحبت های فوق، می توان پیش بینی کرد که تمام این خدمات باید توسط متخصصان مجرب و آموزش دیده ارائه شوند؛ تکنسین ها و سرویسکارانی که در زمان بسیار کوتاهی، آسانسور را بازرسی می کنند، تعمیرات نگهداری را انجام می‌دهند، آسانسور را نصب می کنند یا سرویس آسانسور را انجام می دهند. در حقیقت، بهترین شرکت آسانسور، شرکتی است که این افراد حرفه‌ای را در اختیار داشته باشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سما فعال

قیمت آسانسور خانگی پنج طبقه

قیمت آسانسور خانگی مناسب برای 5 طبقه

همانطور که می دانید، در سال جاری با رشد تورم بسیار بالایی مواجه شده ایم. این امر سبب شده است تا نرخ دستمزد ها و قطعات آسانسور به طور نجومی افزایش یابد. علاوه بر آن، برای واردات قطعات و اجزای آسانسور از کشور های دیگر می بایست هزینه را به صورت ارزی پرداخت کنیم. اما مشکل اینجاست که قیمت ارز نیز روند صعودی داشته و بسیار افزایش یافته است. لازم به ذکر است که برای مواجه نشدن با هزینه تعویض قطعات آسانسور، سعی کنید نهایت مراقبت را در حین استفاده از آن به کار بگیرید تا دچار مشکل نشوید.

به طور کلی، عوامل مختلفی وجود دارند که سبب تغییرات قیمت آسانسور می گردند. در سال جاری، به ازای هر طبقه حدود 15 الی 25 میلیون تومان به قیمت آسانسور اضافه می گردد. علاوه بر آن نوع اجناس و وسایلی که بر روی آسانسور استفاده می شوند، می توانند تاثیرات مستقیمی بر روی آسانسور بگذارند. به عنوان مثال، اگر بخواهید برای ساختمان پنج طبقه ای آسانسور خریداری کنید، بجز هزینه قطعات و دستمزد می بایست مبالغی اضافه پرداخت کنید تا بتوانید در ساختمان خود از قطعات آسانسور با برندهای معروف استفاده کنید. پیشنهاد می شود برای خرید آسانسور خانگی 5 طبقه، حتما به شرکت های بزرگ و اصلی مراجعه نمایید تا قیمت آسانسور مناسب تر شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سما فعال

تعرفه سرویس آسانسور 1401 بر اساس نوع ساختمان

تعمرفه سرویس آسانسور 1400

یکی از دیدگاه هایی که بر اساس آن، تعرفه سرویس آسانسور ۱۴۰۰ معین می ‌شود، نوع ساختمان است. در نرخنامه مصوبه سندیکا، قراردادهای سرویس و تعمیرات- نگهداری آسانسور برای ساختمان ها به ۵ دسته تقسیم بندی می شود. این ۵ دسته به صورت زیر است:
ساختمان های گروه ۱ شامل ساختمان های مسکونی است.
ساختمان های گروه ۲ شامل ساختمان های اداری تا ۱۰ واحد می باشد.
ساختمان های گروه ۳ شامل ساختمان های اداری از ۱۰ واحد به بالا، مجتمع های تجاری، ساختمان پزشکی، بانک ‌ها، مدارس، مجتمع های تفریحی، رستوران ها و تالارهای پذیرایی، آسانسورهای پارکینگ های عمومی و مسافرخانه ها است.
ساختمان های گروه ۴ شامل بیمارستان ها، درمانگاه ها، مراکز خدمات درمانی، آزمایشگاه، رادیولوژی، هتل ‌ها و آشپزخانه های صنعتی است.
ساختمان های گروه ۵ شامل سازمان های بزرگ دولتی و عمومی، دادسراها و دادگاه ها، شهرداری، کلانتری، وزارتخانه، فرودگاه، مترو، مسجد و نظایر اینها می باشد.
تعرفه سرویس آسانسور ۱۴۰۰ برای این ۵ گروه ساختمان به ازای هر طبقه جدا تعریف شده است؛ و هر کدام از تعرفه ها بسته به اینکه چند لاین آسانسور در ساختمان وجود داشته باشد متفاوت است. لازم به ذکر است هزینه سرویس، تعمیرات- نگهداری آسانسور برای ساختمان هایی که دارای پله برقی هستند متفاوت در نظر گرفته شده است. نرخ اعلام شده در مصوبه سندیکا درج شده است.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سما فعال