نصب ریل آسانسور

از آن جا که نحوه قرار گرفتن و ساخت درب های اتوماتیک با درب های قدیمی به طور کل متفاوت است، ابتدا متخصصان درب های قدیمی طبقه آسانسور را به همراه چهار چوب فلزی باز می کنند. پس از آن، چهار چوب مخصوص درب های اتوماتیک را در دهانه ورودی کابین آسانسور با استفاده از پیچ و مهره، متصل می نمایند.

در مرحله دوم نصب درب اتوماتیک آسانسور، متخصصان اجزای مکانیکی و الکتریکی  را نصب می نمایند. دراین مرحله سیم کشی قفل درها هم انجام میشود. پس از پایان نصب درب های طبقات ، درب کابین آسانسور نصب میشود .

اجزای الکتریکی درب اتوماتیک کابین آسانسور، شامل موتورباز و بست درب، سنسور های کنترل سرعت و سنسور های چشم الکترونیک است. درب کابین با دقت نصب میشود و فاصله آن با درهای طبقات تنظیم میشود . سپس اتصالات الکتریکی آن شامل کنتاکت قفل درب و سیم های تابلو فرمان و ... متصل میشود.

در مرحله آخر نصب درب اتوماتیک کابین و طبقات آسانسور، متخصصان با استفاده از روش های تجربی اجزای نصب شده درب اتوماتیک را یک به یک بازرسی می کنند. آن ها با استفاده از تجربیات خود و دستگاه های پیشرفته، سنسور ها و اجزای الکتریکی درب اتوماتیک را سنجش می کنند و حساسیت سنسور ها را تنظیم می نمایند. پس از آن سوار آسانسور می شوند و در هر طبقه، درب اتوماتیک نصب شده را بازرسی می کنند و با بررسی عملکرد  باز و بست شدن درب ، آن  را روان کاری می کنند تا درب اتوماتیک از طول عمر بالا تری برخوردار باشد.

استفاده و نصب درب اتوماتیک آسانسور و جایگزینی آن با نمونه های فرسوده قدیمی دارای مزایای بسیار زیادی است و می تواند ایمنی آسانسور را چندین برابر نماید. برای آن که بتوانید درب اتوماتیک خوب و با کیفیت را برای آسانسور خود نصب نمایید، پیشنهاد می شود با افراد متخصص و مشاوران در این زمینه مشورت نمایید تا آن ها شما را از هزینه های نصب آگاه سازند.

https://fpflift.com/%D9%86%D8%B5%D8%A8-%D8%A2%D8%B3%D8%A7%D9%86%D8%B3%D9%88%D8%B1