۸ مطلب در فروردين ۱۴۰۱ ثبت شده است

تعرفه سرویس آسانسور 1400

تعمرفه سرویس آسانسور 1400

تعرفه سرویس آسانسور ۱۴۰۰ طبق آخرین اطلاع رسانی هایی که در وب سایت سندیکا درج می شود، برای مشتریان ارائه می گردد. در هر سال، یک نرخنامه مصوب سندیکا آسانسور تهیه می ‌شود و بر اساس آن ساختمان ها را دسته ‌بندی می ‌کنند تا تعرفه آسانسور برای نصب و راه اندازی و خدمات سرویس و تعمیرات- نگهداری دقیق تر مشخص شود.  اگر شما هم فکر می کنید آسانسور شما به تعمیرات یا بازرسی نیاز دارد، حتماً جدول تعرفه سرویس آسانسور را از سایت سندیکا یا سایت شرکت آسانسور دریافت کنید تا از قیمت های دقیق و اطلاعات بیشتری داشته باشید. در ادامه متن درباره نحوه محاسبه تعرفه سرویس آسانسور ۱۴۰۰ صحبت می‌کنیم. و اینکه این قیمت گذاری به چه عواملی بستگی دارد را بررسی می کنیم. آنچه مهم است اینکه خدمات سرویس آسانسور را باید حتماً از طریق بهترین شرکت آسانسور و بهترین تکنسین ها دریافت کنید؛ کسانی که در کار خود، حرفه ‌ای هستند.

 

تعرفه سرویس آسانسور ۱۴۰۰ بر اساس نوع ساختمان
یکی از دیدگاه هایی که بر اساس آن، تعرفه سرویس آسانسور ۱۴۰۰ معین می ‌شود، نوع ساختمان است. در نرخنامه مصوبه سندیکا، قراردادهای سرویس و تعمیرات- نگهداری آسانسور برای ساختمان ها به ۵ دسته تقسیم بندی می شود. این ۵ دسته به صورت زیر است:
ساختمان های گروه ۱ شامل ساختمان های مسکونی است.
ساختمان های گروه ۲ شامل ساختمان های اداری تا ۱۰ واحد می باشد.
ساختمان های گروه ۳ شامل ساختمان های اداری از ۱۰ واحد به بالا، مجتمع های تجاری، ساختمان پزشکی، بانک ‌ها، مدارس، مجتمع های تفریحی، رستوران ها و تالارهای پذیرایی، آسانسورهای پارکینگ های عمومی و مسافرخانه ها است.
ساختمان های گروه ۴ شامل بیمارستان ها، درمانگاه ها، مراکز خدمات درمانی، آزمایشگاه، رادیولوژی، هتل ‌ها و آشپزخانه های صنعتی است.
ساختمان های گروه ۵ شامل سازمان های بزرگ دولتی و عمومی، دادسراها و دادگاه ها، شهرداری، کلانتری، وزارتخانه، فرودگاه، مترو، مسجد و نظایر اینها می باشد.
تعرفه سرویس آسانسور ۱۴۰۰ برای این ۵ گروه ساختمان به ازای هر طبقه جدا تعریف شده است؛ و هر کدام از تعرفه ها بسته به اینکه چند لاین آسانسور در ساختمان وجود داشته باشد متفاوت است. لازم به ذکر است هزینه سرویس، تعمیرات- نگهداری آسانسور برای ساختمان هایی که دارای پله برقی هستند متفاوت در نظر گرفته شده است. نرخ اعلام شده در مصوبه سندیکا درج شده است.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سما فعال

کابین آسانسور استیل طلایی

خرید کابین آسانسور با قیمت مناسب

کابین آسانسور استیل طلایی، یکی از ایده ‌های مهم در طراحی و ساخت آسانسور محسوب می ‌شود. از این رو کابین‌ های آسانسور دارای کف، سقف و چهار گوشه هستند و به صورت استاندارد، داری یک یا دو ورودی می ‌باشند. انتخاب نوع کابین مورد نظر در طول عمر آسانسور و افزایش زیبایی ظاهری آن نقش به سزایی دارد. با توجه به این که کابین یا اتاقک آسانسور، اولین جایی است که به هنگام ورود به یک ساختمان دیده می ‌شود و مورد استفاده قرار می ‌گیرد، انتخاب نوع مناسب و مدل خاص آن می ‌تواند در حفظ زیبایی ساختمان نقش مهمی ایفا کند. 

در ساخت بسیاری از ساختمان‌ های لوکس و مجلل از با کیفیت ‌ترین و گران ‌قیمت ترین سنگ ‌های ساختمانی و وسایل لوکس برای حفظ زیبایی و ایجاد نمایی چشمگیر در ساختمان استفاده شده، بنابراین انتخاب نوع کابین که با معماری و نمای ساختمان هماهنگی داشته باشد، نیز حائز اهمیت است. طراحی مناسب برای فضای داخلی آسانسور، محیطی شیک و مدرن را ایجاد می ‌کند. برای انتخاب بهترین و با کیفیت‌ ترین نوع کابین آسانسور بهتر است از متخصصین کاربلد که در این زمینه دانش کافی دارند کمک بگیرید. 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سما فعال

نصب نامناسب موتور یا عدم شاقول بودن موتور

آموزش تعمیر آسانسور هیدرولیک

تراز نبودن موتور بسیار مهم است، زیرا تراز نادرست می تواند باعث سایش فلکه کشش اصلی و بلبرینگ های موتور شود. اگر این تراز به هم بخورد، تعمیر آسانسور می تواند مشکل را به زودی برطرف کند. تراز بودن موتور را می توان با استفاده از تجهیزات اندازه گیری لیزری یا به سادگی با استفاده از یک نخ و شاقول ساده تشخیص داد.  مواردی که در قسمت بالا بررسی کردیم مهمترین و متداول ترین مشکلاتی هستند که نشان می دهند به تعمیر آسانسور نیاز دارید و فقط تکنسین های با تجربه و حرفه ‌ای از عهده این کار بر می آیند. پیشنهاد می کنیم با مشاهده اولین نشانه ها ناشی از عملکرد ناصحیح آسانسور، با شرکت تعمیر آسانسور تماس بگیرید تا از خرابی های بیشتر جلوگیری شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سما فعال

تایید صلاحیت شرکت های خدمات آسانسور

  • آیا شرکت دارای مجوز فروش و خدمات بیمه است؟
  • آیا تکنسین هایی که خدمات نصب و تعمیرات و بازرسی آسانسور را ارائه می دهند، به اندازه کافی آموزش دیده هستند؟ تجربه دارند؟ یا گواهی فنی دارند یا خیر؟
  • آیا آسانسورهای ارائه شده در مواقع بحرانی و حوادث، امنیت دارند یا خیر؟
  • شرکت خدمات آسانسور چگونه از سیستم آسانسور نصب شده در یک ساختمان پشتیبانی می کند؟
  • هنگامی که آسانسور در ساختمان خراب باشد، تکنسین ها چگونه برای تعمیرات وقت می‌ گذارند؟ چه مدت تعمیرات طول می کشد؟ و چقدر هزینه دارد؟
  • آیا شرکت آسانسور می تواند قطعات خراب شده یا تعویض شده را ظرف ۲۴ ساعت در دسترس قرار دهد یا خیر؟
  • آیا مشکلات پیچیده آسانسور توسط مهندسین با تجربه حل می شود؟
  • برای نصب و راه اندازی آسانسور در ساختمان به چند روز زمان نیاز است؟
  • خدمات بازرسی آسانسور چقدر هزینه در بر دارد؟
  • آیا پس از بازرسی سالانه آسانسور، گواهی سلامت برای این تجهیزات از سوی شرکت صادر می شود؟
  • خدمات تعویض آسانسور و نوسازی سیستم آسانسور در ساختمان چگونه است؟
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سما فعال

شرکت آسانسور فعال

 اولین کاری که برای پیدا کردن شرکت آسانسور باید انجام دهید این است که مطمئن شوید آیا شرکت، صلاحیت کافی را برای این خدمات دارد یا خیر.  وقتی قرار است شرکتی، شما را برای خرید آسانسور راهنمایی کند، محصولات را بفروشد و آن را برای شما نصب کند باید مطمئن شوید که به طور کامل، تحت پشتیبانی خدمات شرکت قرار دارید. ممکن است شرکت‌ هایی وجود داشته باشند که در کار خود، تجربه کافی ندارند یا اطلاعات و دانش فنی آن ها بسیار اندک است. سعی کنید از شرکت هایی خدمات را دریافت کنید که هم توانا هستند و هم ظرفیت فنی را برای ارائه این خدمات به ساختمان شما دارند. برای این کار میتوانید به رزومه عملکرد آنها در پروژه های اجرا شده قبلی آنها مراجعه کنید.

خرید آسانسور خانگی به اندازه خرید آسانسور صنعتی اهمیت دارد. در هر دو صورت، سلامت افراد و سلامت حمل بار در میان است. لازم است مطمئن شوید که آیا شرکت فروشنده آسانسور دارای مجوزهای دارای اعتبار لازم هست یا خیر؟ و آیا محصولات را با بیمه و خدمات گارانتی ارائه می ‌دهد یا صرفاً در حوزه فروش کار می‌کند! صلاحیت شرکت آسانسور، زمانی تایید می شود که شما در مورد مهمترین موضوعاتی که در این زمینه مطرح هستند با شرکت مشورت کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سما فعال

تعمیر فوری آسانسور چگونه انجام می شود؟

تعمیر فوری آسانسور

دلایلی که به شما می گویند چرا به تعمیر آسانسور نیاز دارید........ تفاوتی نمی کند که آسانسور شما به تازگی در ساختمان نصب شده است، یا سال‌هاست که از آسانسور استفاده می کنید؛ آنچه مهم است اینکه یک سیستم آسانسور با عوامل مختلفی در ارتباط است که هر کدام می توانند عملکرد آسانسور را تحت تاثیر قرار بدهند.  علت های متفاوتی وجود دارد که خرابی آسانسور را توجیه می کند؛ با این حال با انجام اقدامات پیشگیرانه قبل از آنکه به تعمیر آسانسور نیاز پیدا کنید، بسیار آسان تر می توانید از خراب شدن آن جلوگیری نمایید. بازرسی های منظم و دوره ‌ای از آسانسور، اولین گام برای اطمینان حاصل کردن از عملکرد ایمن و قابل اعتماد آسانسور در ساختمان است.

بازرسی ‌های دوره ‌ای، همراه با خدمات تعمیرات- نگهداری آسانسور می تواند احتمال خرابی های آسانسور را کاهش دهد و در همین راستا بهره وری به میزان قابل توجهی افزایش پیدا خواهد کرد. یک آسانسور که به بهترین شکل کار می کند، می تواند مصرف انرژی را تا ۱۵%  کاهش دهد. هیچ کس در حقیقت نمی داند که یک ساختمان چه زمانی به تعمیر آسانسور نیاز دارد، یا اینکه خرابی برای این تجهیزات چه موقع اتفاق می ‌افتد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سما فعال

خرید بهترین مارک موتور آسانسور در اصفهان

موتور آسانسور ایتالیایی

بهترین برندهای موتور آسانسور، تولید شده در شرکت های ایرانی قابل نصب در انواع آسانسور هستند. موتور آسانسور ایرانی قابل رقابت با نمونه ‌های خارجی است و بنابراین با اطمینان خاطر می توانید آنها را در تجهیزات آسانسور به کار ببرید. طراحی و ساخت موتورهای آسانسور ایرانی، همانند نمونه های خارجی، مطابق با استانداردهای بین المللی انجام می گیرد. سازمان ها و ارگان های مربوطه و مراجع مهندسی بر تمام مراحل تولید موتور آسانسور نظارت دارند.

وقتی می‌خواهید بهترین مارک موتور آسانسور را بخرید، به نوع و مدل موتور، ولتاژ، میزان مصرف برق، میزان تولید سر و صدا، و هزینه ‌های سرویس و تعمیرات- نگهداری و قیمت موتور آسانسور توجه کنید. انجام کار با کیفیت باعث شده بهترین برندهای موتور آسانسور در شرایط ایده‌آل قرار بگیرند. شما می توانید از محصولات موتور آسانسور در شرکت ‌های تولید کننده یا وارد کننده این تجهیزات بازدید کنید. پیشنهاد ما این است که موتور آسانسور را از نمایندگی های معتبر خریداری کنید تا اگر مشکلی در آینده به وجود آمد بتوانید از خدمات پس از فروش و گارانتی هم بهره مند شوید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سما فعال

چه عواملی بر قیمت سرویس ماهانه آسانسور تاثیر گذار هستند؟

تعمیر و سرویس آسانسور در تهران

  • نوع تجهیزات آسانسور

قیمت سرویس ماهانه آسانسور و هزینه های تعمیرات نگهداری دوره‌ای متفاوت با جنرال سرویس وتعمیرات اساسی است. مثلاً یک آسانسور کششی نیاز به تعویض طناب های فولادی دارد؛ چیزی که اگر با مشکل مواجه شود، تعمیر آن بسیار گران تر تمام خواهد شد. در این حالت آسانسورنیاز به تعمیرات اساسی وفراتر از روال عادی سرویس آسانسور می باشد، بنابراین می توان انتظار داشت که نوع تعمیر و سرویس آسانسور در قیمت تأثیرگذار است.

  • ارتفاع ساختمان و قیمت ماهانه سرویس آسانسور

عامل دیگری که تعیین کننده قیمت ماهانه سرویس آسانسور است، ارتفاع ساختمان شما می باشد. هر طبقه اضافی به تجهیزات بیشتری برای نصب آسانسور نیاز دارند که این باعث می‌شود تعمیرات- نگهداری آسانسور حساس تر و دقیق تر باشد. ساختمان های بلندتر، سیم کشی بیشتری دارند و باید طناب فولادی بلندتری برای بالابرها نصب شود؛ بنابراین پیش‌بینی می‌شود که داشتن تجهیزات بیشتر برای یک آسانسور نیاز به زمان بیشتر برای تعویض، سرویس و نگهداری دارد که هزینه را افزایش می دهد.

  • نوع کاربری ساختمان

یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار در قیمت ماهانه سرویس آسانسور نوع ساختمان است. تردد و استفاده از آسانسور در یک ساختمان، هزینه سرویس آسانسور را تعیین می‌کنند. به طور مثال، آسانسوری که هفت روز هفته از آن استفاده می شود و تعداد افراد زیادی با آن بین طبقات رفت و آمد می‌کنند، در معرض خرابی بیشتر قرار دارد، بنابراین باید تعمیرات - نگهداری بیشتری برای آن اجرا شود. آسانسور های داخل مجتمع های تجاری، شرکت ها و هتل ها و بیمارستان ها نمونه‌ای از این مثال هستند. قیمت سرویس ماهانه آسانسور برای ساختمان هایی که تعداد واحد کمتر است یا ترافیک کمتری در طول هفته دارد، معمولاً ارزان‌تر خواهد بود. مکانی که آسانسور قرار گرفته و مدل ساختمان از نظر مجتمع های چند طبقه یا برج‌ های مرتفع در هزینه سرویس آسانسور تاثیرگذار است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سما فعال