یک موتور آسانسور بدون دنده (گیرلس) با سیستم محرک مستقیم آن مشخص می شود. در این نوع، موتور مستقیما به فلکه بالابر متصل خواهد شد. این طراحی، نیاز به گیربکس را از بین می برد و در نتیجه سیستم موتوری ساده تر و فشرده تر ایجاد می شود. از طرفی گیربکس در آسانسورهای مجهز به موتور گیربکس استفاده می شود. این موتور الکتریکی، وظیفه تنظیم سرعت و گشتاور مورد نیاز برای حرکت آسانسور را بر عهده دارد. گیربکس ها باعث می شوند، موتور، با سرعت بالاتری کار کند. در جدول زیر تفاوت های هر یک را بیان کرده ایم.

موتور آسانسور جزء مهمی است که وظیفه تامین انرژی حرکت کابین آسانسور را بر عهده دارد. اگر به موتور آسانسور نیاز دارید، ما اینجا هستیم تا محصولات باکیفیت، خدمات استثنایی و تجربه خریدی بی نظیر را به شما ارائه دهیم. ما در شرکت آسانسور فعال، در تامین موتورهای آسانسور درجه یک و مطابق با استانداردهای صنعت، تخصص داریم. ما اهمیت موتورهای آسانسور قابل اعتماد و کارآمد را در تضمین ایمنی و رضایت مسافران درک می کنیم. هنگامی که شما موتور آسانسور را از ما می خرید، می توانید انتظار مزایای متعددی داشته باشید. طیف موتورهای ما متنوع است و برای اندازه ها، سرعت ها و ظرفیت های بار آسانسور متفاوت، مناسب می باشد. 

ما در آسانسور فعال، کیفیت و دوام را در اولویت قرار می دهیم. موتورهای آسانسور ما به گونه ای ساخته شده اند که در برابر استفاده مکرر مقاومت کرده و عملکرد طولانی مدت را تضمین می کنند. با سرمایه گذاری در محصولات ما، روی ایمنی و طول عمر سیستم آسانسور خود سرمایه گذاری می کنید. تیم کارشناسان ما برای کمک به شما در طول فرآیند خرید در دسترس هستند. آنها به شما کمک می کنند تا موتور مناسبی را برای نیازهای خود انتخاب کنید و به هر گونه سؤال یا نگرانی شما رسیدگی خواهند کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید موتور آسانسور، با ما تماس بگیرید.