۴ مطلب در خرداد ۱۴۰۲ ثبت شده است

فضای مناسب نصب آسانسور در ساختمان‌ های قدیمی

شرایط نصب و راه اندازی آسانسور در ساختمان های قدیمی

پرداخت هزینه نصب آسانسور برای هر طبقه متفاوت است و به ترتیب، افرادی که در طبقات بالاتر ساکن هستند موظفند هزینه بیشتری را برای نصب آسانسور پرداخت کنند؛ زیرا نصب آسانسور برای این افراد ضروری ‌تراست و بیشتر مورد استفاده قرار می‌ گیرد. در ساختمان هایی که فضای کافی برای نصب آسانسور وجود ندارد، کار، دشوارتر است و باید از فضاهای دیگری استفاده کرد. 

در بعضی از مواقع برای ایجاد فضای مناسب برای نصب آسانسور در ساختمان های قدیمی، نیاز است بخش‌هایی از ساختمان تخریب شود که در این صورت، علاوه بر افزایش هزینه نصب و راه اندازی آسانسور، جلب رضایت تمامی ساکنان ساختمان نیز دشوارتر می ‌شود. نصب آسانسور در ساختمان‌ هایی انجام می ‌شود که تعداد طبقات آنها سه طبقه و یا بیشتر باشد. انتخاب نوع آسانسور با توجه به فضای ساختمان و تشخیص کارشناسان خبره که در این زمینه فعالیت دارند، انجام خواهد شد. 

در صورتی ‌که ساکنان ساختمان ‌های قدیمی برای نصب آسانسور، تمامی مجوزهای قانونی مربوطه را نگرفته باشند، در صورت بروز مشکل برای آسانسور نمی توانند از بیمه حوادث استفاده کنند، بنابراین أخذ مجوزهای قانونی از مهم ترین اصول نصب آسانسور است. بسیاری از ساختمان‌های تجاری و اداری قدیمی نیز فاقد آسانسور هستند و این موضوع موجب ایجاد خستگی و اتلاف وقت در رفت و آمد می ‌شود. نصب آسانسور در ساختمان‌ های مسکونی قدیمی، اداری و یا تجاری موجب حفظ آسایش و رفاه افراد می ‌شود و نمایی زیباتر به ساختمان می ‌بخشد. 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سما فعال

نکاتی درباره خرید اینترنتی آسانسور

آموزش تعمیر موتور آسانسور

یکی از مهم ترین معایب خرید اینترنتی، مشاهده نکردن کالا از نزدیک است. بسیاری از فروشگاه های اینترنتی موتور و دیگر اجزای آسانسور، تصویر کالا های باکیفیت را در سایت خود قرار می دهند ولی کالایی را که ارسال می کنند، ممکن است به کیفیت کالای داخل عکس نباشد و این امر سبب می شود مقدار بسیار زیادی از پول شما هدر برود و دیگر نتوانید خسارت وارد شده را جبران نمایید. لازم به ذکر است که برای خرید موتور آسانسور به صورت اینترنتی، می بایست به نکاتی کلیدی توجه کنید تا دچار مشکل نشوید.
یکی از مهم ترین نکاتی که می بایست در حین خرید موتور آسانسور به صورت اینترنتی رعایت کنید، این است که به هیچ عنوان پول را پیش از تحویل کالا به حساب فروشنده واریز نکنید چرا که ممکن است فروشگاه اینترنتی آن ها کلاهبرداری باشد و مبلغ هنگفتی از شما کلاهبرداری کنند. بسیاری از فروشگاه های اینترنتی معتبر، به شما پیشنهاد می کنند که پس از بازدید از موتور سفارش داده شده، مبلغ را درب منزل پرداخت کنید تا دچار نگرانی برای کیفیت کالا و پول خود نداشته باشید.
یکی دیگر از نکاتی که می بایست در خرید موتور به صورت اینترنتی رعایت کنید، دقت به اصالت کالا است. همانطور که می دانید، همه موتور های آسانسور ها، دارای یک سریال نامبر و پارت نامبر هستند که اصالت کالا را مشخص می کنند. پیش از پرداخت هزینه موتور آسانسور، می بایست وارد سایت اصلی تولید کننده موتور شوید و پارت نامبر و سریال نامبر را وارد نمایید و پس از تایید اصالت کالا هزینه را پرداخت نمایید. امروزه، با گسترش سایت های کلاه برداری، سعی کنید به هیچ عنوان پیش از خرید موتور به صورت اینترنتی، پول را واریز نکنید تا دچار ضرر مالی بسیار زیاد نشوید.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سما فعال

نصب درب اتوماتیک آسانسور

نصب ریل آسانسور

نصب درب اتوماتیک آسانسور، می تواند امنیت استفاده از آسانسور را چندین برابر افزایش دهد. امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی، درب های هوشمند و اتوماتیک آسانسور ساخت و تولید شده اند. با درب های جدید مسافران می توانند به راحتی و امنیت بیشتر از آسانسور استفاده نمایند. جالب است بدانید که امنیت درب های اتوماتیک در آسانسور بسیار بالا است و حتی کودکان می توانند به صورت تنهایی از آسانسور استفاده نمایند.البته توصیه میشود کودکان خردسال به تنهایی از آسانسور استفاده نکنند. 

 یکی از مزایای مهم درب اتوماتیک آسانسور، بازشدن کامل آن است؛ درب های قدیمی، تا نصفه بیشتر باز نمی شدند و این امر سبب می شد تا افراد نتوانند وسایل را با آسانسور جابجا نمایند؛ اما درب های اتوماتیک به طور کامل باز می شوند و می توان وسایل را به آسودگی داخل آسانسور قرار داد.به علاوه درهای لولای فضایی از بیرون آسانسور را برای باز شدن نیاز دارند ولی در درب های تمام اتوماتیک درب داخ چاه آسانسور باز میشود و موقع باز شدن فضایی را در بیرون اشغال نمیکند.

 

مراحل نصب در اتوماتیک آسانسور به جای درهای قدیمی
از آن جا که نحوه قرار گرفتن و ساخت درب های اتوماتیک با درب های قدیمی به طور کل متفاوت است، ابتدا متخصصان درب های قدیمی طبقه آسانسور را به همراه چهار چوب فلزی باز می کنند. پس از آن، چهار چوب مخصوص درب های اتوماتیک را در دهانه ورودی کابین آسانسور با استفاده از پیچ و مهره، متصل می نمایند.

در مرحله دوم نصب درب اتوماتیک آسانسور، متخصصان اجزای مکانیکی و الکتریکی  را نصب می نمایند. دراین مرحله سیم کشی قفل درها هم انجام میشود. پس از پایان نصب درب های طبقات ، درب کابین آسانسور نصب میشود .

اجزای الکتریکی درب اتوماتیک کابین آسانسور، شامل موتورباز و بست درب، سنسور های کنترل سرعت و سنسور های چشم الکترونیک است. درب کابین با دقت نصب میشود و فاصله آن با درهای طبقات تنظیم میشود . سپس اتصالات الکتریکی آن شامل کنتاکت قفل درب و سیم های تابلو فرمان و ... متصل میشود.

در مرحله آخر نصب درب اتوماتیک کابین و طبقات آسانسور، متخصصان با استفاده از روش های تجربی اجزای نصب شده درب اتوماتیک را یک به یک بازرسی می کنند. آن ها با استفاده از تجربیات خود و دستگاه های پیشرفته، سنسور ها و اجزای الکتریکی درب اتوماتیک را سنجش می کنند و حساسیت سنسور ها را تنظیم می نمایند. پس از آن سوار آسانسور می شوند و در هر طبقه، درب اتوماتیک نصب شده را بازرسی می کنند و با بررسی عملکرد  باز و بست شدن درب ، آن  را روان کاری می کنند تا درب اتوماتیک از طول عمر بالا تری برخوردار باشد.

همانطور که در بخش های قبل به آن اشاره شد، استفاده و نصب درب اتوماتیک آسانسور و جایگزینی آن با نمونه های فرسوده قدیمی دارای مزایای بسیار زیادی است و می تواند ایمنی آسانسور را چندین برابر نماید. برای آن که بتوانید درب اتوماتیک خوب و با کیفیت را برای آسانسور خود نصب نمایید، پیشنهاد می شود با افراد متخصص و مشاوران در این زمینه مشورت نمایید تا آن ها شما را از هزینه های نصب آگاه سازند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سما فعال

شرکت آسانسور ارائه دهنده خدمات آسانسور

شرکت آسانسور فعال در اصفهان

آیا به این فکر کرده اید که چگونه یک شرکت آسانسور با تجربه و با مهارت کافی را برای دریافت خدمات خرید، نصب ، تعمیرات و نگهداری انتخاب کنید؟ شاید این کار در ابتدای کار، یک اقدام دلهره آور باشد! طبیعتاً افراد معمولی، اطلاعات فنی کافی از انواع آسانسور یا نحوه نصب آن ندارند. آسانسورها تجهیزات صنعتی بزرگ هستند که از قسمت های پیچیده زیادی تشکیل شده اند. وقتی قرار است آسانسور را خریداری کنید، فاکتورهای زیادی وجود دارد که باید در نظر بگیرید. آنچه مهم است این که شما قرار است از شرکت فروشنده آسانسور، بهترین محصول و خدمات را بخرید؛ محصولی که هم متناسب با بودجه مالی شما باشد و هم نیاز شما را برطرف کند.

 انواع مختلفی از شرکت آسانسور در جامعه فعالیت می‌کنند که حوزه‌های مختلفی را پوشش می دهند. به طور مثال، یک شرکت صرفاً به طراحی و تولید آسانسور تخصص دارد؛ شرکت دیگر به عنوان نمایندگی فروش برای یک مجموعه فعالیت می کند؛ از طرف دیگر ممکن است یک شرکت، خدمات سرویس دهی، تعمیرات، نگهداری و نصب آسانسور را ارائه دهد.  وقتی شما می ‌خواهید از این شرکت ‌ها خدمات دریافت کنید باید مطمئن شوید که آیا خدمات به صورت پکیج کامل معرفی می شوند یا اینکه باید از هر شرکت، مجزا درخواست خدمات داشته باشید.
 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سما فعال