۸ مطلب در شهریور ۱۴۰۰ ثبت شده است

چرا آسانسور هیدرولیکی برای خانه ها بهتر است؟

موتور آسانسور ایرانی

 با توجه به ویژگی های یک آسانسور هیدرولیکی، به نظر می‌رسد نصب این تجهیزات برای ساختمان های مسکونی کوچک ودوبلکس  ایده‌آل تر باشد. یک آسانسور هیدرولیکی با سرعت آرام، بالا و پایین می رود، اما می توانید با انتخاب موتور آسانسور ایرانی مناسب برای آسانسور هیدرولیکی هزینه کل را کاهش دهید و البته توان و عملکرد و عمرمفید آسانسورتغییری نخواهد کرد.

نصب آسانسور هیدرولیکی برای ساختمان مسکونی در کوتاه ترین زمان انجام می‌شود و این آسانسورها نسبت به آسانسورهای کششی، وزن های سنگین تری را جابجا می کنند. اگر تصمیم دارید پک کامل آسانسور بخرید یا اطلاعات فنی از موتور آسانسور به دست بیاورید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سما فعال

آموزش سرویس آسانسور

نحوه سرویس آسانسور جکی

هدف از آموزش سرویس آسانسور، تربیت تکنسین ‌هایی است که می‌توانند با رعایت استانداردها و با تجربه کامل برای نصب تعمیر یا بازرسی آسانسور در ساختمان های مختلف اقدام کنند. تکنسین هایی که مسئول سرویس انواع آسانسور هستند، به اصول بالابرهای صنعتی، انواع بالابر خانگی و تجاری و به طور کلی، سیستم های مکانیکی و الکتریکی حمل و نقل درگروه آسانسورها مسلط هستند.

در دوره های مختلف آموزش سرویس آسانسور، مفاهیم متعددی آموزش داده می شود. افرادی که این دوره ها را پشت سر می گذرانند به عنوان تکنسین سرویس آسانسور شناخته می شوند. مفاهیمی مانند آشنایی با سیستم برق و اتصالات، تنظیم سیستم ترمز آسانسور، تنظیم سوئیچ های آسانسور و بررسی وضعیت موتور آسانسور در دوره های آموزشی سرویس آسانسور به طور کامل از صفر تا صد به علاقه‌مندان آموزش داده می شود.

همچنین مهمترین مفاهیم دیگر مانند تعمیرات و نگهداری آسانسور و چگونگی ارائه خدمات به مشتریان در ساختمان های مختلف به طور کلی در دوره ‌های آموزشی سرویس آسانسور ارائه می شود. تکنسین هایی که سرویسکار آسانسور هستند به طور کامل یاد می‌گیرند که چگونه یک آسانسور را عیب یابی کنند، مشکلات را برطرف کنند و اگر لازم باشد برای تعمیرات قطعات با مرکز نمایندگی فروش آسانسور تماس بگیرند.

تکنسین های سرویس آسانسور از استحکام، دوام و عملکرد انواع قطعات آسانسور آگاهی دارند. در دوره آموزش سرویس آسانسور، نحوه عملکرد انواع آسانسور به تکنسین ها آموزش داده می شود. همچنین مهمترین ابزارها و لوازم برای بازرسی یا تعمیرات- نگهداری به آنها معرفی می شود. اگر به دنبال شرکت در این دوره های آموزشی هستید و می خواهید با شرکت‌های تولید آسانسور و خدمات فروش آسانسور همکاری کنید، با دفتر خدمات پس از فروش ما تماس بگیرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سما فعال

نکات مهم در طراحی کابین آسانسور

بهترین طراحی کابین آسانسور

یکی از مهم ترین اصول طراحی کابین آسانسور، ابعاد و اندازه های آن است. مقررات طراحی آسانسور تجاری و طراحی آسانسور مسکونی متفاوت است. در هر دو صورت، اندازه کابین، طول و عرض و ارتفاع کابین به صورتی طراحی می‌ شود که حتی برای معلولین هم قابل دسترسی باشد.

برای آسانسورهایی که مخصوص حمل تخت بیمارها در بیمارستان هستند باید ظرفیت افراد، اندازه تخت بیمارستان و یا حمل چند عدد ویلچیر حامل بیمار در نظر گرفته شود. به طور استاندارد، اندازه کابین آسانسور به صورت 100در90 سانت و 110 در 95 و 100 در 120 و...  تعریف شده است. ارتفاع استاندارد کابین معمولاً 220 سانت در مراجع تعریف شده است؛ مگر آنکه شرایط خاصی وجود داشته باشد که در این صورت باید طراحی اختصاصی انجام شود.

 نکته دیگری که در طراحی کابین برای انواع آسانسور حائز اهمیت است، اندازه عرض درب آسانسور و نحوه باز و بسته شدن درب به صورت دو جهته یا یک جهت می باشد. بسته به اینکه نیاز ساختمان برای حمل و نقل توسط آسانسور چگونه است، ابعاد آسانسور چقدر است، مدل درب آسانسور، متفاوت در نظر گرفته می شود.

در طراحی کابین آسانسور به این نکته باید توجه کرد که حداکثر ظرفیت حمل آسانسور برای افراد چند نفر است. طبق استانداردها، اگر ظرفیت حمل آسانسور چهار نفر باشد، حداکثر وزن، ۳۲۰ کیلوگرم است؛ اگر حداکثر ظرفیت تحمل افراد ۶ نفر باشد، وزن کل برای کابین معادل ۴۸۰ کیلوگرم خواهد بود. برای ظرفیت آسانسور با حداکثر ۸ نفر، این وزن معادل ۶۳۰ کیلوگرم است. بسته به افزایش ظرفیت حمل افراد با آسانسور، اندازه کابین، کوچک تر یا بزرگتر طراحی می شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سما فعال

چگونه بهترین شرکت آسانسور را انتخاب کنیم؟

شرکت آسانسور هیدرولیکی و کششی در ایران

وقتی به دنبال پیدا کردن بهترین شرکت آسانسور هستید از خود بپرسید که کدام نوع آسانسور مناسب کسب و کار من است؟ یا اگر می خواهید برای ساختمان خود آسانسور سفارش دهید، نیاز به حمل و نقل در ساختمان را در نظر بگیرید. به طور کلی در انتخاب شرکت های مناسب و معتبر برای خدمات خرید و نصب آسانسور، ۲ گزینه اصلی وجود دارد؛ گزینه اول، صلاحیت شرکت است و گزینه دوم، مذاکره در مورد عقد قرارداد خدمات آسانسور می باشد. 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سما فعال

شرکت آسانسور فعال | بهترین شرکت آسانسور در ایران

شرکت آسانسور هیدرولیکی و کششی در ایران

آیا به این فکر کرده اید که چگونه یک شرکت آسانسور با تجربه و با مهارت کافی را برای دریافت خدمات خرید، نصب ، تعمیرات و نگهداری انتخاب کنید؟ شاید این کار در ابتدای کار، یک اقدام دلهره آور باشد! طبیعتاً افراد معمولی، اطلاعات فنی کافی از انواع آسانسور یا نحوه نصب آن ندارند. آسانسورها تجهیزات صنعتی بزرگ هستند که از قسمت های پیچیده زیادی تشکیل شده اند. وقتی قرار است آسانسور را خریداری کنید، فاکتورهای زیادی وجود دارد که باید در نظر بگیرید. آنچه مهم است این که شما قرار است از شرکت فروشنده آسانسور، بهترین محصول و خدمات را بخرید؛ محصولی که هم متناسب با بودجه مالی شما باشد و هم نیاز شما را برطرف کند.

 انواع مختلفی از شرکت آسانسور در جامعه فعالیت می‌کنند که حوزه‌های مختلفی را پوشش می دهند. به طور مثال، یک شرکت صرفاً به طراحی و تولید آسانسور تخصص دارد؛ شرکت دیگر به عنوان نمایندگی فروش برای یک مجموعه فعالیت می کند؛ از طرف دیگر ممکن است یک شرکت، خدمات سرویس دهی، تعمیرات، نگهداری و نصب آسانسور را ارائه دهد.  وقتی شما می ‌خواهید از این شرکت ‌ها خدمات دریافت کنید باید مطمئن شوید که آیا خدمات به صورت پکیج کامل معرفی می شوند یا اینکه باید از هر شرکت، مجزا درخواست خدمات داشته باشید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سما فعال

مشخصات فنی آسانسور در قیمت خرید، تاثیرگذار است!

قیمت آسانسور 4 نفره در تهران

یکی از عواملی که به شدت بر قیمت آسانسور موثر است، مشخصات سیستم محرکه کابین آسانسور می باشند. معمولاً آسانسور بر اساس دونوع سیستم کششی و یا هیدرولیک طبقه بندی می شوند. آسانسورهای هیدرولیک از جک های هیدرولیک برای حرکت به سمت بالا و پایین کمک می گیرند. آسانسورهای هیدرولیکی برای ساختمان هایی کاربرد دارند که حداکثر در 7 طبقه ساخته شده اند. آسانسورهای کششی توسط موتور گیربکس و براساس جابجایی کابین آسانسور و قاب وزنه که با سیم بکسلهای فولادی به هم وصل شده است کار می کنند.

قیمت آسانسور بر اساس نحوه عملکرد آن در حمل و نقل تجهیزات سنگین، حمل بار در گمرک یا ساختمان‌های اداری و حتی حمل در ساختمان های صنعتی و کارخانه ها تعیین می شود. آسانسورهایی که وزن بیشتری را حمل می کنند، ابعاد بزرگتری دارند و در نتیجه قیمت آنها هم بیشتر خواهد شد. آسانسورها باید دارای قابلیت دسترسی کامل باشند و موارد ایمنی در شرایط خطر و بحران برای آن در نظر گرفته شود.

هنگام محاسبه هزینه و قیمت آسانسور معمولاً درباره هزینه های نصب، مکان نصب در ساختمان و هزینه های تعمیرات - نگهداری در آینده، میان شرکت سازنده و مشتری صحبت می ‌شود. شرکت ها برای فروش و ارائه خدمات آسانسور، ابتدا فضای نصب را بررسی می‌ کنند و از مکان نصب، بازدید کامل به عمل می آورند و سپس قیمت نهایی را به مشتری اعلام می کنند. سعی کنید آسانسوری را خریداری کنید که از هر نظر با نیازهای شما سازگار باشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سما فعال

کابین آسانسور مدرن، لوکس و لاکچری 4 نفره

کابین آسانسور لوکس و لاکچری در اصفهان

طراحی کابین آسانسور هم از نظر تأمین امنیت و هم جنبه زیبایی شناسی و تلقین حس آرامش باید در نظر گرفته شود. آسانسورها تجهیزاتی هستند که بر اساس انواع فناوری بالابرها برای حمل افراد یا بار به کار می روند.

برای نصب آسانسور، در نظر گرفتن عواملی همچون ارتفاع ساختمان، حجم رفت و آمد و حمل بار یا تعداد افراد در آسانسور اهمیت دارد. مکانی که آسانسور نصب می شود و نوع استفاده ای که از آن انتظار می‌ رود به طور غیر مستقیم می تواند در طراحی کابین تاثیرگذار باشد. اگر مدل های مختلف انواع آسانسور را که اجرا شده اند نگاه کنید متوجه این مسئله خواهید شد که طراحی کابین آسانسور، هم یک صنعت است و هم می‌تواند با ذوق هنری همراه باشد. 

در داخل کابین، قسمت ‌های مختلفی وجود دارد. مصالح متفاوتی در دیواره ها و کف پوش و سقف کابین در آسانسور به کار می روند. مجموعه این عوامل دست به دست یکدیگر می ‌دهند تا نمای داخل کابین از هر نظر زیبا باشد. همچنین مصالح از بهترین نمونه ها انتخاب می شوند تا امنیت داخل کابین فراهم باشد.

استانداردهای طرح و ساخت آسانسور شامل استانداردهای قطعات اصلی آسانسور، طراحی کابین آسانسور، نوع کاربری، نحوه عملکرد موتور، ظرفیت حمل بار و تجهیزات دیگر است. حساسیت طراحی آسانسور و ایمنی آن به اندازه ای است که استانداردهای جهانی حتی برای کوچک ترین قطعات به کار رفته در این تجهیزات وجود دارد. کابل های فولادی با مقاومت بسیار بالا برای تحمل وزن کابین در سیستم آسانسور به کار می روند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سما فعال

آموزش گام به گام نصب آسانسور

مراحل نصب آسانسور در ساختمان

نکات مهم و مراحل اساسی نصب آسانسور را می توانید در این بحث دنبال کنید. این موارد را برای خرید آسانسور و تعیین موقعیت نصب هم در نظر بگیرید. اگر تجارت و کسب و کار شما در یک ساختمان قرار داشته باشد و شما ملزم به جابجایی تعداد افراد زیاد یا وسایل سنگین و مواد و لوازم بین طبقات باشید، یا حتی اگر نیاز به جابجایی پرسنل بین طبقات دارید، آسانسور، یکی از نیازهای اساسی در تجارت شما است.

تجهیزات آسانسور نه تنها جابه جایی بین طبقات را آسان می کنند، بلکه می توانند حمل و نقل کالا و افراد را سریع تر و ایمن تر در مقایسه با استفاده از راه پله ها انجام دهند.  بسیاری از شرکت ها نسبت به نصب آسانسور، کوتاهی می کنند زیرا این کار را یک فرآیند مختل کننده و دست و پا گیر می دانند. این نمی تواند حقیقت داشته باشد؛ در واقع، نصب یک سیستم بالابر مدرن فقط در پنج مرحله، کامل می شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سما فعال