۵ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۳ ثبت شده است

کابین آسانسور لوکس چه ویژگی های متمایز و ویژه ای دارد؟

طراحی زیبا
کابین آسانسورهای لوکس به دلیل طراحی نوآورانه خود شناخته شده اند. آنها اغلب دارای مواد ظریفی مانند شیشه، فولاد ضد زنگ و پرداخت با کیفیت بالا هستند. فضای داخلی کابین به زیبایی طراحی شده و محیطی جذاب را ارائه می دهد.
              
جادار بودن
این آسانسورها فضای کافی را برای مسافران فراهم می آورند. آنها، حرکت راحت و بدون محدودیت را در داخل کابین تضمین می کنند. کابین های لوکس آسانسور با مساحت های بزرگتر و ارتفاع بسیار سقف، احساس باز بودن و آزادی را ارائه می دهند.
           
نورپردازی پیشرفته
نورپردازی، نقشی حیاتی در بهبود فضای یک آسانسور لوکس دارد. این کابین ها مجهز به سیستم های نورپردازی مدرن هستند که فضایی گرم و دلنشین ایجاد می کنند. استفاده از چراغ های ال ای دی، نورپردازی و تنظیمات قابل کنترل، به جذابیت بصری کلی می افزایند.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سما فعال

موتورهای آسانسور خارجی

موتور آسانسور آرکل ترکیه
آرکل که یک شرکت ترکیه ای است، فعالیت خود را در سال 1998 در صنعت موتور آسانسور شروع کرد. آنها موتور آسانسور اولیه خود را بین سال های 2005 تا 2006 طراحی و تولید و با موفقیت وارد بازار کردند. امروزه، آرکل موتورهای آسانسور درجه یک خود را به کشورهای مختلف در سراسر خاورمیانه، آفریقا، اروپا، آسیا و حتی استرالیا صادر می کند.

موتور آسانسور مونتاناری ایتالیا
یکی از برندهای معروف موتور آسانسور ایتالیا، مونتاناری است. مونتاناری که در سال 1970 تاسیس شده، در تولید و صادرات موتورهای گیربکس، سیستم های گیربکس و سایر تجهیزات آسانسور تخصص دارد. این شرکت با نمونه های صنعتی مشابه رقابت می کند. همچنین، در بازار ایران به عنوان یکی از قدیمی ترین و مورد اعتماد ترین تولید کنندگان موتور گیربکس آسانسور شناخته شده است. مدل های قابل توجه موتورهای گیربکس مونتاناری عبارتند از: M75s، M73s و M76s. هر کدام از این مدل ها، توان و ظرفیت متفاوتی را ارائه می دهد. تعهد مونتاناری به استانداردهای کیفی بین المللی، شهرت آنها را بیشتر می کند.

موتور آسانسور سیکور
موتور آسانسور Secor ساخت ایتالیا بوده و به عنوان یکی از برندهای برتر در صنعت موتور آسانسور در سطح جهانی شناخته شده است. این موتور، در بازار ایران با نام موتور الکمپ شناخته می شود. این موتورها به دلیل قیمت مناسب و کیفیت مطمئن، مورد توجه پیمانکاران و شرکت های نصب آسانسور قرار گرفته اند. هنگام خرید موتورهای سیکور، اطمینان از اصالت محصول، بسیار مهم است. 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سما فعال

نکات مهم در انتخاب و اجرا کابین آسانسور

انتخاب و اجرای مناسب دکوراسیون و زیباسازی کابین آسانسور نقش بسزایی در بهبود فضای کلی و تجربه کاربری دارد. چند نکته مهم که در انجام این کار باید در نظر بگیرید، عبارتند از:
     
طراحی داخلی کابین
طراحی کابین آسانسور باید با موضوع و سبک کلی ساختمان هماهنگ باشد. در مجتمع مسکونی، مرکز تجاری یا ساختمان اداری، عناصر طراحی داخلی باید با محیط اطراف هماهنگ باشند و هدف مورد نظر ساختمان را منعکس کنند.
     
انتخاب مواد
انتخاب مواد مناسب برای کابین آسانسور، بسیار مهم است. مواد باید بادوام بوده و به راحتی تمیز شوند و در برابر سایش و پارگی مقاوم باشند. فولاد ضد زنگ، شیشه و لمینت های با کیفیت بالا به دلیل دوام و جذابیت، انتخاب های محبوبی هستند.
    
ملاحظات ایمنی
ایمنی باید همیشه در اولویت باشد. هنگام انتخاب مواد، از رعایت استانداردهای ایمنی آتش نشانی و عدم لغزش برای جلوگیری از حوادث اطمینان حاصل کنید. علاوه بر این، ترکیب ویژگی های ایمنی مانند سیستم های ارتباطی اضطراری و روشنایی مناسب را برای راحتی کاربر در نظر بگیرید.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سما فعال

آموزش تعمیر قسمت های مختلف آسانسور

تعمیر آسانسور و بالابر در اصفهان

برای اینکه درک دستورالعمل تعمیرات آسانسور برای شما راحت ‌تر باشد، این قسمت را به صورت فهرست گونه معرفی می کنیم. به این ترتیب راحت تر می توانید اهمیت اجرای صحیح نحوه تعمیر آسانسور را متوجه شوید. در ادامه متوجه خواهید شد که خدمات تعمیرات آسانسور را باید از شرکت های معتبر دریافت کنید تا به بهترین شکل برای شما به اجرا درآید.

برای تعمیر آسانسور در تابلو برق باید به فیوزها، سیم ها و کابل ها، کلیدهای برق و اتصالات توجه کنید. اگر روکش سیم ها و کابل ها دچار ترک خوردگی شده باشد، یا به هر دلیلی سیم ها روکش خود را از دست داده باشند، در اولین فرصت باید سیم ها یا کابل های آسیب دیده را جایگزین کنید.
تعمیرات آسانسور در قسمت کابین آسانسور شامل سقف آسانسور، دیواره‌ ها و کفپوش است. هر کدام از این قسمت ها باید سالم باشند و ترک خوردگی نداشته باشد؛ یا از حالت مسطح، انحراف پیدا نکرده باشند. هر گونه تغییر از حالت عادی نیاز به تعمیرات خواهد داشت؛ در غیر این صورت، ایمنی افراد به خطر می ‌افتد.
نحوه تعمیرات آسانسور به این صورت است که تکنسین ها به صورت دوره ‌ای با توجه به کاربرد آسانسور در یک ساختمان از این تجهیزات بازدید می ‌کنند. چک لیست تعمیرات آسانسور، بهترین ابزار است که می ‌تواند نشان دهد عملکرد آسانسور در دوره های زمانی مختلف چگونه بوده است. موضوع تعمیرات- نگهداری آسانسور، سرویس آسانسور و بازرسی آسانسور از هر جهت اهمیت دارد و حتی نباید کوچکترین کوتاهی در انجام آنها صورت بگیرد.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سما فعال

هزینه نصب آسانسور در ساختمان ‌های مختلف

نصب آسانسور در حیاط

هزینه نصب آسانسور در اصفهان با توجه به تعداد طبقات ساختمان، هزینه ایاب و ذهاب کارشناسان نصب، تعداد روزهای کاری و نوع آسانسور متفاوت است. در بسیاری از برج ‌های لوکس و مجلل که تعداد طبقات زیاد است و در طول شبانه روز، به صورت مداوم از آسانسور برای رفت و آمد استفاده می ‌شود، کیفیت و نوع آسانسور از اهمیت بالایی برخوردار است. 

مدت زمان نصب آسانسور اصفهان در ساختمان‌ ها با توجه به تعداد طبقات، متفاوت است؛ در ساختمان ‌های اداری، تجاری و برج ‌ها، مرحله نصب آسانسور ممکن است حدود یک ماه طول بکشد. تکنسین‌ های ماهر نصب آسانسور اصفهان، پس از نصب و راه اندازی آسانسور، تمامی سرویس‌ های اولیه را جهت حفظ ایمنی و افزایش طول عمر آسانسور انجام می ‌دهند. نصب آسانسور در اصفهان طبق آیین نامه ‎ها و قوانین مربوطه با برنامه ‌ریزی کامل و نقشه دقیق و از پیش طراحی شده اجرا می شود و تکنسین ها، تمامی اصول و موارد مربوط به نصب و راه اندازی آسانسور را رعایت می‌کنند. 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سما فعال