۷ مطلب در تیر ۱۴۰۲ ثبت شده است

نکاتی برای افزایش ایمنی کابین آسانسور

راهکارهای افزایش ایمنی کابین آسانسور

یکی از مهم ترین مسائلی که متخصصان می بایست به آن توجه ویژه ای داشته باشند، دانستن نکاتی برای افزایش ایمنی کابین آسانسور است. کابین جزو مهم ترین اجزای آسانسور محسوب می گردد و از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است. به همین دلیل، می بایست طراحی آن بسیار دقیق و مهندسی باشد. خوشبختانه امروزه به لطف علم و فناوری  متخصصان می توانند کابین هایی را طراحی و مونتاژ نمایند که در زمان وقوع سانحه، کوچک ترین مشکلی برای افراد داخل آن پیش نیاید. در ادامه با ما همراه باشید تا با نکاتی برای افزایش ایمنی کابین آسانسور بیشتر آشنا شوید.
 

 

خرید کفپوش مرغوب کابین آسانسور
شاید در بسیاری از مواقع با یک نگاهی ساده از کنار کفپوش کابین آسانسور عبور کرده باشید؛ اما باید بدانید که کفپوش نقش بسیار مهمی در کابین دارد. به همین دلیل متخصصان در زیر کفپوش اصلی، یک لایه ضخیم فوم قرار می دهند تا در هنگام ضربات شدید، افراد دچار آسیب نشوند. اما برخی از کفپوش های کابین نیز وجود دارند که از قیمت بالا تر اما مقاومت بیشتری در برابر ضربات برخوردار هستند. شما می توانید با خریداری این نوع کفپوش، کابین آسانسور خود را ایمن سازی کنید.

 

استفاده از سیستم هواکش در کابین آسانسور
یکی مهم ترین نکاتی برای افزایش ایمنی کابین آسانسور که می بایست به آن توجه ویژه ای نمایید، استفاده از سیستم هواکش درون کابین است. لازم به ذکر است که هواکش، تنها هوای داخل کابین را به بیرون هدایت نمی کند؛ بلکه هوای حاوی کربن دی اکسید داخل کابین را به بیرون هدایت می کند  و هوای تمیز از طریق سوراخ های تعبیه شده در قرنیز های کناره کابین وارد کابین می شود. استفاده از سیستم هواکش با کیفیت در کابین آسانسور موجب می شود تا در مواقع محبوس شدن افراد در کابین هوای کافی به آنها برسد.

 

نقش زنگ خطر در ایمنی کابین آسانسور
کلید زنگ خطر، مهم ترین عامل ایمنی کابین آسانسور محسوب می گردد. استفاده از زنگ خطر در کابین موجب می شود تا در زمان حبس شدن افراد داخل آن، ساکنین دیگر سریعا مطلع شوند و اقدامات لازم را انجام دهند. متاسفانه در بسیاری از آسانسور ها زنگ خطر وجود ندارد؛ یا دارای باتری ذخیره انرژی است. به همین دلیل پیشنهاد می شود که اگر آسانسور شما فاقد زنگ خطر است، سریعا برای خرید و نصب زنگ خطر اقدام کنید تا بتوانید ایمنی کابین آسانسور خود را چندین برابر افزایش دهید و با خیالی آسوده از آسانسور خود استفاده نمایید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سما فعال

نصب قانونی آسانسور توسط شرکت آسانسور

مراحل قانونی نصب آسانسور

مراحل قانونی نصب آسانسور شامل اجرا و رعایت یک سری استانداردهایی است که باعث می شود فرآیند و عملیات نصب آسانسور در هر ساختمان به صورت ایمن و هرچه کاملتر به پایان برسد. در حقیقت تمام شرکت های سازنده آسانسور و نصب کننده های آسانسور ملزم به رعایت همین استانداردها هستند. مراحل نصب استاندارد آسانسور با  کدهای مشخص شده در استانداردهای جهانی ارتباط دارد.

در میان استانداردهای جهانی برای نصب آسانسور، استانداردهای ایزو، ASME وEN81 و  ASTM را می توانید مشاهده کنید. هر کدام از استانداردها به یک جنبه از مراحل نصب آسانسور، تولید آسانسور و قطعات آسانسور در ساختمان های مختلف پرداخته اند. این مراجع استاندارد درباره انواع بالابرها هم صحبت می‌کنند. به طور مثال اگر یک ساختمان نیاز به نصب بالابر صنعتی داشته باشد، باید از الزامات و استانداردهای همان شرایط پیروی کنند.

از آنجایی که مراحل قانونی نصب آسانسور نقش زیادی در ایمنی قطعات تجهیزات و بازدهی عملکرد نهایی دارد، تصمیم داریم در این قسمت به مهمترین استانداردهایی اشاره کنیم که این مراحل را دنبال می کند. در پایان به مهمترین نکاتی می پردازیم که کمک می کند نصب انواع آسانسور زیر نظر متخصصان، بهتر انجام شود. برای دریافت مشاوره رایگان به سایت آسانسور فعال مراجعه نمایید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سما فعال

قیمت آسانسور های 4 نفره دست دوم

قیمت بهترین آسانسور شیشه ای

آسانسور ها در زندگی ما نقش بسزایی دارند و سبب آسوده شدن کار های ما می گردند. آسانسور ها کمک می کنند تا در کمترین زمان و به آسوده ترین شکل ممکن، از طبقه همکف به بالا ترین طبقه یا بلعکس برویم. بسیاری از افراد به دلیل مشکلات اقتصادی، توانایی خرید آسانسور نو را ندارند و قصد خرید آسانسور های دست دوم را دارند. بسیاری از افراد که قصد کوبیدن خانه خود را دارند، آسانسور خانه را به فروش می رسانند. البته، آسانسور های دست دوم می بایست توسط متخصصان کاملا سرویس و به روز رسانی شوند تا بتوان از آن ها استفاده نمود.

آسانسور های دست دوم، می توانند صرفه اقتصادی داشته باشند و همانند یک آسانسور نو به ما خدمت کنند. اما آسانسور های دست دوم، نسبت به آسانسور های نو کمی آسیب پذیر و حساس تر هستند و می بایست از آن ها مراقبت بیشتری گردد. اگر توان اقتصادی خرید آسانسور نو را ندارید، بهترین گزینه برای شما خرید آسانسور های دست دوم است؛ حتی برخی از شرکت ها، آن ها را به صورت اقساطی در اختیار شما قرار می دهند. در ادامه با ما همراه باشید تا با قیمت آسانسور های 4 نفره دست دوم آشنا شوید.

 

عوامل تاثیر گذار بر روی قیمت آسانسور دست دوم چهار نفره
پیش از هر چیزی، می بایست بدانید که قیمت آسانسور های دست دوم، تقریبا نصف آسانسور های نو هستند. علاوه بر آن، عواملی از جمله وسعت کابین، برند آسانسور و دستمزد نصب نیز بر روی قیمت آسانسور دست دوم چهار نفره تاثیر گذار هستند. جالب است بدانید که برخی از شرکت ها، حتی برای آسانسور های دست دوم  پس از سرویس و به روز رسانی ، گارانتی در نظر می گیرند تا افراد با خیالی آسوده از آن ها استفاده نمایند.

لازم به ذکر است که برای نصب آسانسور دست دوم، می بایست برخی از قطعات مصرفی از جمله هرز گرد ها به طور کامل تعویض و نو شوند؛ این امر سبب می شود تا آسانسور دست دوم شما از عملکرد بهتری برخوردار باشد و بتوان با اطمینان بیشتری از آن استفاده نمود. قیمت آسانسور چهار نفره دست دوم، نسبت به آسانسور های دیگر مناسب تر است و گزینه مناسبی برای استفاده درون ساختمان های کوچک است؛ علاوه بر آن، استهلاک و مصرف انرژی کمتری نسبت به آسانسور های دیگر دارد و این امر سبب شده تا مقرون به صرفه باشد. برای آن که بتوانید آسانسور چهار نفره دست دوم با قیمت مناسبی تهیه نمایید، می بایست به شرکت های معتبر و بزرگ مراجعه نمایید و با خیالی آسوده آسانسور دست دوم چهار نفره خود را به قیمت بسیار مناسبی خریداری کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سما فعال

موتور آسانسور ساسی

خرید موتور خانگی

یکی از برترین و مرغوب ترین موتور آسانسور های وارداتی، موتور ساسی است. موتور ساسی، دارای به روز ترین و مدرن ترین تکنولوژی روز دنیا است و این امر سبب شده است که این موتور جزو برترین موتور های وارداتی آسانسور محسوب شود. موتور های آسانسور ساسی، دارای کیفیت بسیار بالایی هستند و شرکت ساسی ایتالیا، برای تضمین کیفیت محصول خود 24 ماه گارانتی بی قید و شرط به همراه خدمات پس از فروش در نظر گرفته است تا افراد بتوانند با خیالی آسوده از آن استفاده نمایند.
موتور های آسانسور ساسی، ساخت کشور ایتالیا است و در ظرفیت و سرعت های مختلف به تولید رسیده است. یکی از ویژگی های بسیار خوب این موتور، فشرده و جمع و جور بودن آن است که می توان از آن در هر شرایط استفاده نمود. فشرده بودن موتور های آسانسور ساسی، سبب شده تا کار نصاب های عزیز آسوده تر گردد و آن ها بتوانند در کمترین زمان ممکن، موتور های آسانسور ساسی را نصب نمایند. جالب است بدانید که نمایندگی شرکت تولیدات موتور ساسی، در ایران و در شهر تهران واقع است و این امر سبب شده است تا تمامی کاربران بتوانند برای آسانسور خود از موتور های آسانسور ساسی با قیمتی مناسب استفاده نمایند.

 

مزایای استفاده از موتور های ساسی
موتور های آسانسور ساسی، دارای کیفیت بسیار بالایی هستند و می توانند مدت زمان بسیار طولانی بدون خرابی کار کنند. همانطور که در قسمت قبل به آن اشاره شد، موتور های آسانسور ساسی، دارای ابعاد جمع و جور و فشرده هستند که این امر سبب شده است تا نصاب های آسانسور بتوانند از آن ها در شرایط افقی و عمودی استفاده و آن ها را نصب نمایند. لازم به ذکر است که موتور های آسانسور ساسی، به راحتی سرویس می شوند.
موتور های آسانسور ساسی، دارای سیستم روانکاری روغنی هستند؛ وجود سیستم روان کننده روغنی در موتور های آسانسور ساسی، سبب شده است تا آن ها عملکرد بهتری داشته باشند و در نتیجه اجزای داخلی موتور و گیربکس آن ها، از طول عمر بالا تری برخوردار باشد. علاوه بر آن، وجود فن خنک کننده در موتور های آسانسور ساسی، سبب شده است تا در زمان کارکرد آسانسور، دمای موتور و گیربکس بیش از حد مجاز بالا نرود و در نتیجه قطعات و اجزا از عمر طولانی تری برخوردار باشند. موتور ساسی، توانایی 180 استارت در ساعت را دارند. 
همانطور که در متن بالا به مزایای بسیار زیادموتور ساسی اشاره شد، موتور های آسانسور ساسی دارای مزایای بسیار زیاد تری نیز هستند که این امر سبب شده است تا بسیاری از افراد بتوانند با خیالی آسوده از این دستگاه استفاده نمایند. علاوه بر آن، شرکت تولیدات موتور های آسانسور ساسی با در نظر گرفتن 24 ماه گارانتی طلایی برای محصول خود، سبب شده است تا کاربران با خیالی آسوده بتوانند از موتور های آسانسور ساسی استفاده کنند.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سما فعال

نقش زنگ خطر در ایمنی کابین آسانسور

ایمنی کابین اسانسور

کلید زنگ خطر، مهم ترین عامل ایمنی کابین آسانسور محسوب می گردد. استفاده از زنگ خطر در کابین موجب می شود تا در زمان حبس شدن افراد داخل آن، ساکنین دیگر سریعا مطلع شوند و اقدامات لازم را انجام دهند. متاسفانه در بسیاری از آسانسور ها زنگ خطر وجود ندارد؛ یا دارای باتری ذخیره انرژی است. به همین دلیل پیشنهاد می شود که اگر آسانسور شما فاقد زنگ خطر است، سریعا برای خرید و نصب زنگ خطر اقدام کنید تا بتوانید ایمنی کابین آسانسور خود را چندین برابر افزایش دهید و با خیالی آسوده از آسانسور خود استفاده نمایید.
همانطور که در بخش های قبل به آن اشاره شد، افراد با دانستن نکاتی برای افزایش ایمنی کابین آسانسور، می توانند آسانسور ساختمان خود را به بهترین شکل ممکن ایمن سازی نمایند و با خیالی آسوده از آن استفاده نمایند. لازم به ذکر است که اگر کابین آسانسور شما فاقد اجزای ایمنی است، به هیچ عنوان تا زمان خریداری و نصب قطعات ایمنی همچون زنگ خطر و هواکش از آن استفاده ننمایید.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سما فعال

هزینه نصب آسانسور سه طبقه

هزینه نصب آسانسور 3 طبقه

یکی از مهم ترین دغدغه ها برای صاحب ساختمان، هزینه نصب آسانسور سه طبقه است. عوامل بسیار زیادی وجود دارند که سبب افزایش قیمت آسانسور سه طبقه می گردد. جالب است بدانید که برای نصب آسانسور، می توانید از قطعاتی که قیمت مناسب تری نسبت به دیگری دارند استفاده نمایید تا قیمت را کاهش دهید. در ادامه با ما همراه باشید تا با عوامل تاثیر گذار بر روی هزینه نصب آسانسور بیشتر آشنا شوید.

عوامل تاثیر گذار بر روی هزینه نصب آسانسور سه طبقه
یکی از مهم ترین عواملی که بر روی هزینه نصب آسانسور تاثیر گذار است، نوع آسانسور است. به طور کلی آسانسور ها به دو نوع کششی و هیدرولیکی تقسیم می شوند. آسانسور های هیدرولیکی، دارای کاربرد بسیار عالی هستند و می توان از آن ها در ساختمان های تجاری و مسکونی نیز استفاده نمود. اما آسانسور های هیدرولیکی، دارای قیمت بالاتری نسبت به آسانسور های کششی هستند و دارای اجزای بسیار زیاد تری هستند.

نوع کابین آسانسور، بر روی هزینه نصب آسانسور سه طبقه بسیار تاثیر گذار است. همانطور که می دانید، کابین آسانسور مهم ترین بخش آن محسوب می شود. بسیاری از افراد به دنبال کابین آسانسوری با قیمت مناسب هستند تا بتوانند آن را به آسودگی خریداری نمایند. عواملی همچون ابعاد، تعداد طبقات، نوع تزئینات و ... بر روی قیمت کابین آسانسور تاثیر گذار هستند و مشتریان می توانند با انتخاب خود، قیمت کابین را تعیین نمایند. جالب است بدانید که کابین آسانسور، اگر با قیمت مناسب تری ساخته شود، هزینه نصب آسانسور نیز کاهش می یابد و افراد با قیمت مناسب تری می توانند آسانسور را خریداری نمایند. 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سما فعال

با شرکت آسانسور برای خرید مذاکره کنید!

بهترین شرکت آسانسور در تهران

دومین نکته ای که باید برای پیدا کردن بهترین شرکت آسانسور به آن توجه داشته باشید این است که در مذاکره برای عقد قرارداد، حساسیت زیادی به خرج دهید. شرکت ‌های حرفه ای، کارمندان حرفه ای برای فروش و مذاکره فروش دارند. پس از آن که صلاحیت شرکت تایید شد، برای قیمت خرید آسانسور و خدمات جانبی به توافق برسید. 

پیشنهاد می کنیم شرکتی را برای خرید نصب و تعمیرات آسانسور انتخاب کنید که همه جانبه، شما و ساختمان شما را پوشش می دهد. قبل از عقد قرارداد خرید آسانسور، در مورد قیمت ها و هزینه ها حتماً به توافق برسید. نحوه تسویه حساب و بازرسی‌های سالانه را معین کنید. برای خدمات بازرسی یا تعمیرات- نگهداری یا صدور گواهی سلامت آسانسور، حتماً قرار داد سرویس با شرکت نصاب منعقد کنید و مدت زمان قرارداد را مشخص کنید. شرکت آسانسور باید آسانسورهای نصب شده برای ساختمان شما را بیمه کند. حتی اگر قرارداد شما کوتاه مدت باشد، نکات ذکر شده در فوق را در دستور کار خود قرار دهید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سما فعال