۷ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۲ ثبت شده است

موتور آسانسور چینی

خرید موتور آسانسور چینی

وقتی صحبت از خرید موتور آسانسور به میان می آید، برندهای زیادی خود را نشان می دهند؛ از مدل موتور ایرانی گرفته تا موتور ایتالیایی، موتور آلمانی و حتی موتورهای دست دوم، همه انتخاب های زیادی برای سازندگان هستند. شرکت های برتر در کشور چین نیز از این بازار عقب نمانده اند. شما می توانید بهترین مدل های موتور چینی را با کیفیت عالی و قابل رقابت با نمونه های اروپایی به راحتی خریداری کنید.
آنچه در انتخاب و خرید مدل موتور آسانسور چینی اهمیت دارد، نحوه عملکرد موتور و سازگاری با نیاز بالابری در یک ساختمان است. باید گفت مدل های زیرشاخه این موتورها در بازار تقریباً محدود هستند؛ و این در حالی است که موتورهای ایتالیایی و آلمانی، تنوع مدل و عملکرد بیشتری دارند. بنابراین، وقتی می خواهید موتورهای چینی را برای آسانسور سفارش بدهید، حتماً به مشاوره خرید نیاز خواهید داشت.
از آنجایی که تأمین ایمنی آسانسور برای هر ساختمان بسیار ضروری است، تمامی قطعات از جمله موتور باید در سلامت کامل باشند و در حین حرکت کابین آسانسور، به درستی کار کنند. این وظیفه شرکت آسانسور است که مدل های متنوع این تجهیزات صنعتی – بالابری را به مشتریان خود معرفی کرده و نوع مناسب آنها را پیشنهاد بدهد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سما فعال

چه عواملی بر قیمت آسانسور تأثیر دارد؟

اگر از ما می پرسید که آیا می توانیم آسانسور ارزان را برای ساختمان خود بخریم، ما به شما خواهیم گفت بله؛ اما تحت یک سری شرایط خاص این امکان وجود دارد. وقتی شما انواع آسانسور 4 نفره را بخرید، یا مدل آسانسور گیربکسی را تهیه کنید، قیمت ها از هر نظر برایتان به صرفه تر خواهد بود. قیمت آسانسور ارزان برای ساختمان های مسکونی با طبقات کم تر، قابل تصور است اما خرید پک کامل آسانسور برای مجتمع های چند واحدی بزرگ، قطعاً گران تر خواهد بود. قیمت آسانسور با موتور گیرلس، نسبت به مدل گیربکسی، نیز گران تر است.

از دیدگاه دیگر، قیمت آسانسور ارزان را می توانید با بررسی برند تولید کننده این تجهیزات جستجو کنید. برندهای ایتالیایی، گران قیمت هستند؛ انواع آسانسور ترکیه ای یا آسانسور چینی، نسبتاً ارزان تر است. به علاوه، قیمت آسانسور ایرانی به راحتی با سایر مدل های اروپایی قابل رقابت است و برای سفارش، ارزان تر تمام می شود.

تصمیم گیری برای مقایسه قیمت های انواع آسانسور، بر عهده مشتریان است؛ اما قبل از هر خرید لازم است با کارشناسان بهترین شرکت آسانسور صحبت کنید تا جزئیات بیشتری را به شما بدهند. آسانسورهایی که به نوعی از کشورهای دیگر وارد ایران می شوند ، بیشتر مشمول تغییرات قیمت دلار و ارز  و بخصوص تعرفه های گمرکی خواهند بود و با این نوسانات، همراه هستند. سعی کنید سوالات خود را درباره خرید آسانسور، تعمیرات آسانسور و ... یادداشت کنید تا کارشناسان ما بتوانند بهتر شما را راهنمایی کنند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سما فعال

کابین آسانسور 6 نفره

کابین آسانسور 6 نفره قیمت

کابین آسانسور 6 نفره یکی از انواع مدل های موجود در بازار است و در بسیاری از پروژه های مسکونی و تجاری کاربرد دارد. می دانید که انواع مدل های کابین آسانسور در دسترس قرار دارند که می توانید برای ساختمان های مختلف انتخاب کنید. ظرفیت حمل 6 نفر، یک امتیاز بزرگ است و باعث می شود آسانسور در هر بار حرکت بین طبقات، نفرات بیشتری را حمل کند. آسانسورهای 6 نفره در مقایسه با آسانسورهای 4 نفره، طرفداران بیشتری دارند.
امروزه ساختمان سازی بسیار توسعه پیدا کرده است و روندها به سمت برج سازی و مجتمع های تجاری و مسکونی تغییر یافته است. به این ترتیب، تعداد افرادی که روزانه از آسانسورها استفاده می کنند، بیشتر و بیشتر می شود. در اینجا است که می توان به خرید آسانسور با کابین 6 نفره اشاره کرد. این یک امر اجتناب ناپذیر است و یک نیاز ضروری برای این مدل پروژه ها محسوب می شود.
مدل کابین آسانسور 6 نفره می تواند نیاز بسیاری از ساختمان های اداری و تجاری را به راحتی برآورده سازد؛ درست همان جایی که مشتریان مغازه ها و یا مراجعین به اداره ها و شرکت ها باید در طول روز، بین طبقات مختلف رفت و آمد داشته باشند. امروزه شرکت های طراحی و ساخت کابین آسانسور، تمام تلاش خود را به کار گرفته اند تا زیباترین و شیک ترین ایده ها را برای کابین آسانسور ارائه دهند. این به معنای لوکس بودن ساختمان است. آسانسورها به نوعی نقش مهمی در زیبایی نمای داخلی هر ساختمان ایفا می کنند. 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سما فعال

نصب ریل آسانسور

نصب ریل آسانسور

جا به جایی مناسب برای کابین و قاب وزنه آسانسور، نیازمند یک سیستم در مسیر چاهک است. علاوه بر آن هدایت و راهنمایی حرکات کابین و وزنه تعادل به صورت عمودی ، عدم نوسانات افقی در هنگام ترمز ایمنی نیازمند نصب ریل کابین و محاسبات اجرای آن در محل کار است. در هنگام اجرای مراحل ریل ها صفحاتی به نام پشت بند ریل به یکدیگر متصل می گردند. در ضمن به منظور استحکام بیشتر براکت میان دیوار و آهن کشی بکار برده میشود. 

برای اتصال یکنواخت و دقیق ریل در هنگام نصب آسانسور هنگام طراحی کفشک هایی در یک سمت آسانسور  در نظر گرفته میشود و در سمت دیگر نیز زبانه ی راهنمای ریل قرار دارد . در هنگام حرکت کابین آسانسور کفشک های کابین روی تیغه یا بال ریل به سمت بالا و پایین حرکت می کند. نصب ریل و آهن کشی از مراحل اساسی و پرهزینه است که نیازمند تجربه و مهارت است. بنابراین باید به دقت رعایت شود. 

ریل ها از قطعات مکانیکی مهم در نصب آسانسور هستند. بنابر این برای انجام هرگونه حمل و نقل آن و نگهداری و نصب باید دقت کافی وجود داشته باشد. از آنجایی که ریل ها دارای تنوع مختلفی هستند برای شناسایی گزینه مناسب جدول ویژه ای وجود دارد. درون این جدول مواردی مانند ابعاد ، انواع مقاطع ، خواص فیزیکی و ‌‌‌‌… وجود دارد.  هنگام نصب و راه اندازی آسانسور در صورت عدم رعایت دقت در نصب ریل ها با کاهش کیفیت حرکت رو به رو خواهیم بود. در ادامه نکات مهم را ذکر نموده ایم:

  • ریل ها باید از جنس فولاد ST-37 بوده و ساختمانی باشد.  همچنین سطح ریل ها باید کاملا صیقلی و بدون هیچگونه تاب و انحنا باشد.
  • ریل های T-5  به منظور ریلهای راهنمای وزنه تعادل بکار برده میشوند.
  • ریل های T-9 به منظورآسانسورهای 5 تا 10 توقف و ریل های  T-16 برای توقف هایی بالاتر از 10 توقف به عنوان راهنمایی کابین استفاده میشود. 
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سما فعال

خدمات تعمیرات – نگهداری آسانسور

 

  • با مقررات ایمنی آسانسورها همراه باشید

زمانی که آسانسورهای تجاری به درستی نگهداری نشوند و استانداردهای ایمنی در آنها مجاز نباشند، پتانسیل بالایی برای ایجاد موقعیت های خطرناک را دارند. با این حال، رعایت تمام مقررات ایمنی می تواند آسانسور را به یکی از ایمن ترین روش های تردد بین طبقات تبدیل کند. مقررات آسانسور قطعاً به طور مرتب تغییر می کند تا بهترین شیوه ها و فناوری روز را منعکس سازد. برای استفاده از خدمات تعمیرات آسانسور اصفهان، با آخرین و جدیدترین قوانین و دستورالعمل ها هماهنگ باشید. اطلاعات جدید را از بهترین شرکت آسانسور دریافت کنید.

  • تجهیزات اضطراری و ارتباطی را بررسی کنید

هدف از تعمیرات و نگهداری آسانسور، جلوگیری از وقوع حوادث ناگوار است. همه آسانسورها دارای یک سیستم پشتیبان، برای استفاده در زمان قطعی برق هستند و همچنین سیستم روشنایی و ارتباطی اضطراری دارند. اطمینان حاصل کنید که این امکانات ایمنی مورد نیاز، در طول بازرسی های ماهانه، بطور مرتب چک میشوند و به درستی کار می کنند. این کار برای به حداقل رساندن توقف های احتمالی آسانسور و جریمه ها، الزامی است. نگران کارهایی که باید در هنگام سرویس یا تعمیر آسانسور اصفهان انجام شود، نباشید؛ تکنسین های ما همه کارها را برایتان ردیف می کنند تا تجهیزاتی ایمن داشته باشید.

  • نسبت به تعمیرات نگهداری آسانسور، مسئول باشید

هر چه نسبت به استفاده از خدمات سرویس، تعمیرات - نگهداری آسانسور ساختمان خود مسئول تر باشید، بیشتر از بروز مشکلات جلوگیری می‌کنید. هنگام تعمیر و نگهداری ماهانه آسانسور و بازرسی آن ، بهترین زمان برای بررسی مشکلات است، به خصوص در ساختمان های تجاری که آسانسور، بارهای سنگین را با ترافیک بسیار بالا روزانه حمل می کنند. بسیاری از خطرات ذاتی ممکن است در تجهیزات آسانسور، آشکار نباشند، بنابراین بسیار مهم است که یک تکنسین مجاز، آسانسور شما را در یک برنامه منظم بازرسی کند؛ این کار به طور قطع، از تعمیرات پرهزینه در آینده جلوگیری خواهد کرد.

  •  اتاقک و چاهک آسانسور را تمیز نگه دارید

اتاقک ماشین آسانسور و چاهک تجهیزات پایه، هر دو مناطق اصلی هستند که باید تمیز نگه داشته شوند. طبق مقررات، فقط تجهیزات مربوط به آسانسور باید در اتاقک ماشین قرار بگیرند. برای جلوگیری از جریمه ها و خطرات احتمالی، اشیای دیگری را در اتاقک ماشین آسانسور یا چاهک نگهداری نکنید. تجمع رطوبت یا نشت روغن در چاله آسانسور می تواند به تجهیزات آسانسور آسیب زیادی وارد کند، پس نیاز به تعمیرات پرهزینه خواهد داشت. اگر آب در چاهک آسانسورتان وجود داشته باشد، باید مراقب نشتی باشید و بعد  از برطرف کردن آن چاهک را کاملا خشک کنید و اطمینان حاصل کنید مجدد نشتی آب بوجود نیاید.

  •  یک برنامه منظم برای خدمات تعمیر آسانسور اصفهان تنظیم کنید

بازرسی های پیشگیرانه آسانسور و برنامه تعمیر و نگهداری مداوم، ایمنی آسانسور شما را افزایش می دهد و هزینه های کلی آن را کاهش خواهد داد. بدون یک برنامه زمان‌بندی شده خاص، تعمیر آسانسور اصفهان و حتی بازرسی‌ها می‌تواند نامنظم شود و به طور بالقوه، فاصله‌های زیادی بین چک‌آپ‌ها ایجاد کند که منجر به تعمیرات و نوسازی پرهزینه می‌شود. استفاده از یک شرکت خدمات آسانسور به شما کمک می کند تا بازرسی های مورد نیازتان و نگهداری های منظم را انجام دهید. با این کار، در مسیر نگه داشتن آسانسورها در بهترین شکل ممکن قدم بر می دارید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سما فعال

چگونه خرید آسانسور مناسبی از شرکت ها داشته باشیم؟

بهترین شرکت آسانسور در اصفهان

یکی از معیارهای انتخاب بهترین شرکت آسانسور در اصفهان تجربه و تخصص است. قطعاً به عنوان یک مشتری ترجیح می دهید که از شرکت ‌هایی پک کامل آسانسور را بخرید که در کار خود یک حرفه‌ای باشند. تخصص داشتن و مهارت در فروش آسانسور، نصب آسانسور و تعمیرات- نگهداری آن مشخص می‌کند که شرکت چقدر در کار خود معتبر است. همچنین هر چه شرکت بتواند خدمات متنوعی را برای آسانسور ارائه دهد، باز هم نشان می دهد که فعالیت و سابقه درخشانی داشته است.

اگر خرید آسانسور را از بهترین شرکت آسانسور در اصفهان انجام دهید، سرعت انجام کارها بالاتر خواهد رفت. شرکت های معتبر در اصفهان برای فروش آسانسور، تکنسین ها و کارشناسان متخصصی دارند که به تمام مراحل کار مسلط هستند و این یعنی هزینه های شما بهتر مدیریت می شود. با به کارگیری نیروهای حرفه‌ای در بهترین شرکت های آسانسور، خدمات به موقع و در کمترین زمان ارائه می گردند. نتایج تمام این موارد به انجام رساندن پروژه های بیشتر برای نصب آسانسور، تضمین کیفیت و ایمنی است. معیار دیگری که باید برای پیدا کردن بهترین شرکت آسانسور در اصفهان جستجو کنید، پروژه‌هایی است که قبلاً آن شرکت آنها را انجام داده است. مثلاً باید ببینید که شرکت مورد نظر شما چه آسانسورهایی را در چه ساختمان هایی نصب کرده است. پیشنهاد می‌کنیم پروژه‌ها را از نزدیک ببینید و کیفیت کار را ارزیابی کنید.

یک شرکت معتبر و حرفه‌ای در حوزه آسانسور، خدمات فروش آسانسور، برنامه ریزی برای نصب و راه اندازی آسانسور، بازرسی محل، رعایت استانداردها، کنترل مراحل پروژه و نظارت بر بهره برداری و راه اندازی آسانسور در ساختمان را با جزئیات کامل دنبال می کند. معمولاً بهترین شرکت آسانسور در اصفهان دارای واحدهای کنترل و ارزیابی استاندارد و کیفیت هستند. به این ترتیب می‌توان انتظار داشت که تمام قطعات و لوازمی که برای آسانسورها به کار می روند کیفیت عالی دارند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سما فعال

5 نکته مهم در مورد نگهداری و تعمیر خرابی آسانسور

تعمیر خرابی آسانسور

1- زمان مناسب برای سرویس تجهیزات آسانسور چه موقع است؟
یکی از مهم ترین نکات برای شناسایی و تعمیر خرابی آسانسور، اطلاع از زمان مناسب انجام بازرسی ها است. آسانسورهایی که به طور معمول بازرسی و نگهداری نمی شوند، با خطر خرابی بیشتری مواجه هستند. سرویس آسانسور، یک بار در ماه، به حفظ ایمنی آنها کمک می کند و همچنین می تواند طول عمر آنها را افزایش دهد.

2- نگهداری پیشگیرانه، چقدر ضروری است؟
ممکن است تعویض قطعات کوچک یا فرسوده و خراب در آسانسور، کمی غیر ضروری به نظر برسد، اما انجام این کار می تواند شما را از آسیب های شدیدتر در طولانی مدت نجات دهد. تعمیرات یا تعویض قطعات کوچک در شرایط کار، می تواند عمر طولانی تری به سیستم شما بدهد. با تعویض قطعات فرسوده زودتر موعد خرابی آنها از توقف بی موقع ، چه بسا در ایام تعطیل سال ، پیشگیری میشود .

3-بهترین زمان برای به روزرسانی سیستم آسانسور چه موقع است؟
برای استفاده از خدمات تعمیر خرابی آسانسور، باید به مهم ترین نشانه ها دقت کنید. این علائم نشان می دهند که آسانسور شما چقدر قدیمی یا فرسوده شده است و برخی قطعات، احتمالاً باید جایگزین شود. تجهیزات قدیمی تر با اتفاقات زیر روبرو هستند:

بیشتر خراب می شوند
پیدا کردن قطعات جایگزین، دشوارتر است.
باعث آزار و کاهش ایمنی افراد می شود.
ممکن در زمان تعطیلات طولانی سال تامین قطعات معیوب ممکن نباشد.
هنگامی که متوجه شدید این مشکلات به طور مکرر رخ می دهد، از یک تکنسین با تجربه در مورد به روز رسانی آسانسور خود کمک بگیرید.

4- چگونه یک تکنسین حرفه ای را برای تعمیر خرابی آسانسور پیدا کنید؟
از آنجایی که استفاده از آسانسورها بسیار مهم است، بهتر است تکنسین هایی را انتخاب کنید که به آنها اعتماد دارید. از بهترین شرکت های خدمات آسانسور کمک بگیرید تا از هر نظر مطمئن باشند.باید شرکت هایی را انتخاب کنید که مجوزهای لازم را از اتحادیه کشوری آسانسور و پله برقی ، سندیکای آسانسور و پله برقی ایران و پروانهدطراحی و مونتاژ از وزارت صمت را دارا باشند. 

5- هزینه خدمات تعمیرات آسانسور چقدر است؟
در حالی که قیمت خدمات تعمیرات آسانسور متفاوت خواهد بود، مزایایی که به دست می آورید، بسیار بیشتر از هزینه ها است. قیمت تعمیر خرابی آسانسور با توجه به مدل آسانسور، نوع مشکل یا نیاز به خرید قطعات جدید و ... تعریف می شود. می توانید این قیمت ها را از شرکت ما جویا شوید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سما فعال