۱۱ مطلب در آذر ۱۴۰۰ ثبت شده است

شرایط برای عقد قرارداد با شرکت آسانسور

بهترین شرکت آسانسور در تهران

دومین نکته ای که باید برای پیدا کردن بهترین شرکت آسانسور به آن توجه داشته باشید این است که در مذاکره برای عقد قرارداد، حساسیت زیادی به خرج دهید. شرکت ‌های حرفه ای، کارمندان حرفه ای برای فروش و مذاکره فروش دارند. پس از آن که صلاحیت شرکت تایید شد، برای قیمت خرید آسانسور و خدمات جانبی به توافق برسید. 

پیشنهاد می کنیم شرکتی را برای خرید نصب و تعمیرات آسانسور انتخاب کنید که همه جانبه، شما و ساختمان شما را پوشش می دهد. قبل از عقد قرارداد خرید آسانسور، در مورد قیمت ها و هزینه ها حتماً به توافق برسید. نحوه تسویه حساب و بازرسی‌های سالانه را معین کنید. برای خدمات بازرسی یا تعمیرات- نگهداری یا صدور گواهی سلامت آسانسور، حتماً قرار داد سرویس با شرکت نصاب منعقد کنید و مدت زمان قرارداد را مشخص کنید. شرکت آسانسور باید آسانسورهای نصب شده برای ساختمان شما را بیمه کند. حتی اگر قرارداد شما کوتاه مدت باشد، نکات ذکر شده در فوق را در دستور کار خود قرار دهید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سما فعال

نکات مهم در خرید بهترین مارک موتور آسانسور

وقتی می ‌خواهید از میان بهترین برندها، با کیفیت ترین موتور آسانسور را بخرید، توجه داشته باشید که این تجهیزات ساخت کدام کشور هستند. اگر موتور آسانسور، ساخت کشور خارجی را می خرید، مطمئن باشید که همه قطعات و تجهیزات در همان کارخانه مونتاژ شده باشد. برخی از شرکت های ایرانی، قطعات جانبی آسانسور را از شرکت‌ های خارجی می‌ خرند و خود در ایران مونتاژ می ‌کنند. اگر فعالیت این شرکت تحت نظر نمایندگان شرکت خارجی باشد، معتبر است؛ در غیر این صورت برای خرید این موتورهای آسانسور، حساسیت بیشتری به خرج دهید.

یکی از نکات مهم برای خرید بهترین مارک موتور آسانسور، توجه به ظرفیت موتور و تولید نیرو است. میزان مصرف برق موتور ولتاژ موتور و سازگار بودن با محیط زیست، فاکتورهای دیگری هستند که باید در نظر بگیرید. فراموش نکنید که طراحی و ساخت موتور آسانسور باید مطابق با استانداردهای زیست محیطی باشد و طبق منابع استاندارد صنعتی مونتاژ شده باشد. این قطعات و تجهیزات باید گواهینامه های استاندارد بین المللی را داشته باشند، در غیر این صورت نمی ‌توان به عملکرد صحیح آنها اعتماد کرد.

بهترین برندهای موتور آسانسور، تولید شده در شرکت های ایرانی قابل نصب در انواع آسانسور هستند. موتور آسانسور ایرانی قابل رقابت با نمونه ‌های خارجی است و بنابراین با اطمینان خاطر می توانید آنها را در تجهیزات آسانسور به کار ببرید. طراحی و ساخت موتورهای آسانسور ایرانی، همانند نمونه های خارجی، مطابق با استانداردهای بین المللی انجام می گیرد. سازمان ها و ارگان های مربوطه و مراجع مهندسی بر تمام مراحل تولید موتور آسانسور نظارت دارند.

وقتی می‌خواهید بهترین مارک موتور آسانسور را بخرید، به نوع و مدل موتور، ولتاژ، میزان مصرف برق، میزان تولید سر و صدا، و هزینه ‌های سرویس و تعمیرات- نگهداری و قیمت موتور آسانسور توجه کنید. انجام کار با کیفیت باعث شده بهترین برندهای موتور آسانسور در شرایط ایده‌آل قرار بگیرند. شما می توانید از محصولات موتور آسانسور در شرکت ‌های تولید کننده یا وارد کننده این تجهیزات بازدید کنید. پیشنهاد ما این است که موتور آسانسور را از نمایندگی های معتبر خریداری کنید تا اگر مشکلی در آینده به وجود آمد بتوانید از خدمات پس از فروش و گارانتی هم بهره مند شوید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سما فعال

مشخصات کابین آسانسور چیست؟

مشخصات بهترین کابین آسانسور

قبل از شروع برنامه ریزی برای نصب آسانسور در یک ساختمان، توجه به ابعاد استاندارد و مشخصات کابین آسانسور جدید، بسیار حیاتی است. همچنین لازم به ذکر است که آسانسورهای نصب شده در محوطه تجاری یا ملک شخصی از نظر کابین آسانسور با هم متفاوت هستند. ویژگی های مختلفی باعث می شود که انواع پک کامل آسانسور با هم فرق داشته باشند.  دستورالعمل های استاندارد مربوط به ابعاد انواع آسانسور وجود دارد. رعایت این دستورالعمل ها هم برای ساخت و هم برای نصب، به یک اندازه مهم است. ارزیابی مشخصات کابین آسانسور بر اساس معیارهای متعددی انجام می گیرد. 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سما فعال

شرکت آسانسور ارائه دهنده خدمات آسانسور با مناسب ترین قیمت

شرکت آسانسور هیدرولیکی و کششی در ایران

آیا به این فکر کرده اید که چگونه یک شرکت آسانسور با تجربه و با مهارت کافی را برای دریافت خدمات خرید، نصب ، تعمیرات و نگهداری انتخاب کنید؟ شاید این کار در ابتدای کار، یک اقدام دلهره آور باشد! طبیعتاً افراد معمولی، اطلاعات فنی کافی از انواع آسانسور یا نحوه نصب آن ندارند. آسانسورها تجهیزات صنعتی بزرگ هستند که از قسمت های پیچیده زیادی تشکیل شده اند. وقتی قرار است آسانسور را خریداری کنید، فاکتورهای زیادی وجود دارد که باید در نظر بگیرید. آنچه مهم است این که شما قرار است از شرکت فروشنده آسانسور، بهترین محصول و خدمات را بخرید؛ محصولی که هم متناسب با بودجه مالی شما باشد و هم نیاز شما را برطرف کند.

 انواع مختلفی از شرکت آسانسور در جامعه فعالیت می‌کنند که حوزه‌های مختلفی را پوشش می دهند. به طور مثال، یک شرکت صرفاً به طراحی و تولید آسانسور تخصص دارد؛ شرکت دیگر به عنوان نمایندگی فروش برای یک مجموعه فعالیت می کند؛ از طرف دیگر ممکن است یک شرکت، خدمات سرویس دهی، تعمیرات، نگهداری و نصب آسانسور را ارائه دهد.  وقتی شما می ‌خواهید از این شرکت ‌ها خدمات دریافت کنید باید مطمئن شوید که آیا خدمات به صورت پکیج کامل معرفی می شوند یا اینکه باید از هر شرکت، مجزا درخواست خدمات داشته باشید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سما فعال

قیمت ماهانه سرویس آسانسور چقدر است؟

سرویس آسانسور شامل چیست

اگر در فکر این هستید که قیمت ماهانه سرویس آسانسور در ساختمان شما چقدر باید باشد و این یک دغدغه ذهنی برای شما است، تا پایان مطلب با ما همراه باشید؛ چرا که این بحث را به طور ویژه به این موضوع اختصاص داده ایم.  در این بخش به تمام مواردی اشاره می کنیم که باید درباره هزینه تعمیرات نگهداری آسانسور بدانید. شاید تعجب کنید اما در محاسبه هزینه سرویس آسانسور، پرداختن به هزینه های ساختمان ضرورت دارد.

طبق آخرین گزارشات که درباره هزینه نگهداری آسانسور و قیمت سرویس ماهانه آسانسور منتشر شده، این هزینه ها بسته به نوع ارتفاع ساختمان و نوع کاربری و حجم جابجایی (ترافیک)  متفاوت است.  هزینه برای نگهداری و تعمیرات آسانسور، یکی از موارد مهم در هزینه های اداره یک ساختمان است . برای این که بهتر بتوانید هزینه سرویس آسانسور ساختمان خود را در هر ماه ارزیابی کنید، باید هزینه های ساختمان خود را دسته بندی کنید.

راه های ساده ای وجود دارد که به شما کمک می‌کند هزینه تعمیرات- نگهداری و سرویس آسانسور را در ساختمان خود محاسبه کنید. بر اساس اینکه تعداد توقف آسانسور شما چقدر باشد و تعداد واحد وکاربری ساختمان چگونه باشد ، قیمت سرویس ماهانه آسانسور متفاوت است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سما فعال

قیمت آسانسور خانگی چقدر است؟

قیمت آسانسور خانگی

قیمت آسانسور خانگی بر حسب عوامل مختلفی تعریف می ‌شود. آسانسورهای خانگی، یک افزودنی منحصر به فرد برای یک خانه هستند. طیف وسیعی از قیمت ها و گزینه های خرید را برای این آسانسورها در بازار مشاهده می کنید. خرید آسانسور برای یک ساختمان دو طبقه، ارزان ‌تر از یک آسانسور برای ساختمان چهار طبقه است. اندازه آسانسوری که انتخاب می کنید و نوع موتور آسانسور بر قیمت آسانسور تاثیر می گذارد. 

از آنجایی که خرید آسانسور، یک تصمیم گیری دقیق و حساس است، تصمیم داریم در ادامه درباره مهمترین عوامل تاثیرگذار و قیمت آسانسور خانگی صحبت کنیم. این عوامل را در نظر بگیرید و به این ترتیب بهتر می‌ توانید برای بودجه خود تصمیم گیری نمایید. در همین ابتدای بحث لازم به ذکر است که قیمت آسانسور خانگی برای خرید با قیمت نصب آسانسور فرق دارد. نصب آسانسور یعنی تکنسین ها پس از اینکه شما محصولات را خریدید به محل اعزام می شوند تا شروع به کار کنند. 

فرآیند نصب آسانسور، ساده است اما به زمان نیاز دارد. اگر ساختمان مسکونی شما از دو طبقه بیشتر باشد، به ازای هر طبقه اضافه تر، زمان نصب آسانسور طولانی ‌تر می ‌شود. نرخ هزینه نصب آسانسور برای هر طبقه از طریق اتحادیه به شرکت ها اعلام شده است. قیمت نصب آسانسور برای آسانسورهای هیدرولیکی یا آسانسور هایی که با طناب فولادی وبه صورت کششی کار می‌ کنند، متفاوت است. قبل از اینکه آسانسور مناسب را بخرید، درباره شرایط ساختمان خود با کارشناس فروش شرکت آسانسور صحبت کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سما فعال

انتخاب بهترین شرکت آسانسور در اراک

شرکت آسانسور هیدرولیکی و کششی در ایران

اولین کاری که برای پیدا کردن شرکت آسانسور باید انجام دهید این است که مطمئن شوید آیا شرکت، صلاحیت کافی را برای این خدمات دارد یا خیر.  وقتی قرار است شرکتی، شما را برای خرید آسانسور راهنمایی کند، محصولات را بفروشد و آن را برای شما نصب کند باید مطمئن شوید که به طور کامل، تحت پشتیبانی خدمات شرکت قرار دارید. ممکن است شرکت‌ هایی وجود داشته باشند که در کار خود، تجربه کافی ندارند یا اطلاعات و دانش فنی آن ها بسیار اندک است. سعی کنید از شرکت هایی خدمات را دریافت کنید که هم توانا هستند و هم ظرفیت فنی را برای ارائه این خدمات به ساختمان شما دارند. برای این کار میتوانید به رزومه عملکرد آنها در پروژه های اجرا شده قبلی آنها مراجعه کنید.

خرید آسانسور خانگی به اندازه خرید آسانسور صنعتی اهمیت دارد. در هر دو صورت، سلامت افراد و سلامت حمل بار در میان است. لازم است مطمئن شوید که آیا شرکت فروشنده آسانسور دارای مجوزهای دارای اعتبار لازم هست یا خیر؟ و آیا محصولات را با بیمه و خدمات گارانتی ارائه می ‌دهد یا صرفاً در حوزه فروش کار می‌کند! صلاحیت شرکت آسانسور، زمانی تایید می شود که شما در مورد مهمترین موضوعاتی که در این زمینه مطرح هستند با شرکت مشورت کنید. 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سما فعال

محصولات و خدمات با کیفیت از شرکت آسانسور فعال

شرکت آسانسور هیدرولیکی و کششی در ایران

 آسانسورها تجهیزات صنعتی بزرگ هستند که از قسمت های پیچیده زیادی تشکیل شده اند. وقتی قرار است آسانسور را خریداری کنید، فاکتورهای زیادی وجود دارد که باید در نظر بگیرید. آنچه مهم است این که شما قرار است از شرکت فروشنده آسانسور، بهترین محصول و خدمات را بخرید؛ محصولی که هم متناسب با بودجه مالی شما باشد و هم نیاز شما را برطرف کند.

 انواع مختلفی از شرکت آسانسور در جامعه فعالیت می‌کنند که حوزه‌های مختلفی را پوشش می دهند. به طور مثال، یک شرکت صرفاً به طراحی و تولید آسانسور تخصص دارد؛ شرکت دیگر به عنوان نمایندگی فروش برای یک مجموعه فعالیت می کند؛ از طرف دیگر ممکن است یک شرکت، خدمات سرویس دهی، تعمیرات، نگهداری و نصب آسانسور را ارائه دهد.  وقتی شما می ‌خواهید از این شرکت ‌ها خدمات دریافت کنید باید مطمئن شوید که آیا خدمات به صورت پکیج کامل معرفی می شوند یا اینکه باید از هر شرکت، مجزا درخواست خدمات داشته باشید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سما فعال

مهم ترین خدمات شرکت ارائه دهنده آسانسور در اصفهان چیست؟

شرکت آسانسور فعال

وقتی تصمیم گرفتید با بهترین شرکت آسانسور در اصفهان همکاری کنید، یک سری از خدمات هستند که در طولانی مدت به شما ارائه می شود. قبل از خرید آسانسور، مشاوره خرید به شما ارائه می شود. کارشناسان و مهندسان در شرکت، شما را راهنمایی می کنند تا بهترین مدل آسانسور را به صورت کامل بخرید. آماده کردن یک چک لیست برای خرید آسانسور و بازرسی آسانسور و حتی آماده‌ سازی مقدمات برای شما آماده می شود.

پک کامل آسانسور که به شما ارائه می شود دارای ضمانت یکساله  و خدمات پس از فروش طولانی مدت از سوی بهترین شرکت آسانسور در اصفهان می باشد. کارشناسان بعد از عقد قرارداد سرویس -نگهداری به صورت دوره ای آسانسور شما را سرویس می کنند و اگر لازم باشد تعمیرات و نگهداری را با هزینه حداقل انجام می دهند. بهترین شرکت آسانسور می تواند خدمات تعمیرات یا رفع عیب و خرابی آسانسور را نیز در کنار سایر خدمات ارائه دهد.

برای دریافت هر گونه خدمات مشاوره و خرید پک کامل آسانسور می توانید با کارشناسان شرکت ما تماس بگیرید. برای ساختمان های تجاری، اداری و مسکونی بهترین آسانسورها را آماده کرده ایم. کیفیت محصولات و ایمنی آسانسورها از هر جهت تضمین شده است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سما فعال

تعمیر آسانسور در اصفهان

چه زمانی به تعمیر آسانسور در اصفهان نیاز داریم؟ قیمت تعمیر آسانسور چقدر است؟ از کدام شرکت ها می توان تعمیرات آسانسور در اصفهان را دریافت کرد؟ نکات مهم برای تعمیرات و نگهداری آسانسور در اصفهان چیست؟ و ....

سوالات فوق، مهم ترین مواردی هستند که در ذهن اکثر مخاطبان و مشتریان نقش می ‌بندد. اگر ساختمان شما آسانسور دارد و نگران این هستید که قطعات آسانسور در سلامت کامل هستند یا خیر، بی شک، نیاز دارید که از شرکت های تعمیرات، بازرسی یا نگهداری آسانسور کمک بگیرید. 

آسانسورها چه در ساختمان‌ های مسکونی نصب شده باشند، چه در ساختمان های تجاری و صنعتی، تجهیزات حمل و نقل عمومی پیچیده ‌ای هستند که به مرور زمان ممکن است با خرابی مواجه شوند. 

تصمیم گیری برای اینکه تعمیر آسانسور در اصفهان را از کدام شرکت ها دریافت کنید، یک تصمیم گیری حساس و مهم است. شرکت های نصب آسانسور معمولاً خدمات تعمیرات- نگهداری را هم ارائه می دهند. آسانسور های جدید، بخش های پیچیده ای دارند که در بیشتر موارد باید با سیستم ‌های سخت ‌افزاری و نرم‌ افزاری کنترل شود.  این امر نشان می دهد که خدمات تعمیرات آسانسور و حتی بازرسی آسانسور باید به کمک ابزارهای تخصصی و با استفاده از مهارت های تکنسین های با تجربه انجام گیرد.

خدمات تعمیرات آسانسور در اصفهان از طریق بهترین شرکت‌ ها ارائه می شود. برای دریافت قیمت تعمیر آسانسور باید با این مجموعه ‌ها تماس بگیرید. اگر تعمیرات- نگهداری آسانسورهای خود را به شرکت ها واگذار کنید، مزایای زیادی برای شما دارد که از مهم ‌ترین آنها می ‌توان به کاهش هزینه ها، حفظ ایمنی آسانسور و کاهش هزینه های مازاد اشاره کرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سما فعال