۲۰ مطلب در مهر ۱۴۰۰ ثبت شده است

کابین آسانسور مدرن در اصفهان

مشخصات کابین آسانسور

طراحی کابین آسانسور مدرن از نظر زیبایی و عملکرد برای خانه ها و ساختمان های تجاری، ارزشمند است. با توجه به اینکه پک کامل آسانسور توسط شرکت‌ها به مشتریان و صاحبان ساختمان ارائه می‌شود، باید در انتخاب تمام اجزا دقت کرد. آسانسورها یک ویژگی متفاوت را برای ساختمان به وجود می‌آورند. طرح مناسب می‌تواند آسانسور را زیباتر و جذاب تر جلوه دهد. اهمیت نصب یک آسانسور زیبا و لوکس در ساختمان به اندازه ای است که می تواند ارزش یک ملک را بالاتر ببرد. بهترین آسانسور در ساختمان امکان دسترسی به قسمت های مختلف ساختمان را فراهم می کند.

با این حال شاید به این فکر کنید که برای خرید آسانسور به دنبال چه چیزهایی باشیم. اگر به طراحی مدرن علاقه داشته باشید، ترجیح می دهید کابین آسانسور مدرن برای شما طراحی شود. طراحی مدرن برای کابین آسانسور درست در مقابل آسانسور لاکچری قرار دارد. آسانسور در یک ساختمان، اولین چیزی است که بازدیدکنندگان هنگام ورود به ساختمان آن را مشاهده می کنند. زیباتر بودن سبک طراحی، یک برداشت ایده‌آل و مثبت را در ذهن آنها به وجود می آورد. طراح کابین آسانسور مدرن باید به این فکر کند که طراحی آسانسور، با دکوراسیون ساختمان هماهنگ باشد.

فراتر از ویژگی زیبایی شناختی، طراحی آسانسور مدرن می تواند از نظر ویژگی هایی نظیر راحتی، مفید بودن و امنیت عملکرد، بهترین مزایا را ارائه دهد. آسانسورهایی که به خوبی طراحی شده باشند، امکان حرکت آرام و امن را بین طبقات ایجاد می کنند. حتی اگر کابین آسانسور مدرن را برای طراحی انتخاب کنید، باز هم در مقایسه با راه پله ها امتیاز بزرگی است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سما فعال

بهترین تعمیر آسانسور در شیراز

تعمیر آسانسور هیدرولیکی و کششی

 اگر به هر دلیلی عملکرد صحیح آسانسور دچار اختلال شود، خدمات تعمیر آسانسور ضرورت خواهد داشت. عوامل زیادی وجود دارند که باعث نقص در این عملکرد می شوند. این عوامل اگر به سرعت برطرف نشوند موجب خرابی آسانسور شده و شاید مجبور باشید قطعات اصلی یا کل سیستم آسانسور را تعویض کنید.

به طور متداول، مدت زمان خاصی که از کارکرد آسانسورها می گذرد قطعات آن دچار استهلاک و فرسودگی می شوند. در صورت استفاده غیر صحیح از آسانسور، این فرسودگی شدت پیدا می‌کند. به طور مثال، اگر با آسانسورهای مجتمع های مسکونی بارهای سنگین جابه جا کنید که بیشتر از حداکثر ظرفیت بار آسانسور باشد،  قطعات بالا برنده یا سیم بکسل فولادی دچار فرسودگی می شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سما فعال

شرکت آسانسور فعال اصفهان

بهترین شرکت آسانسور در ایران

خدماتی که در حوزه آسانسور ارائه می‌شود شامل مشاوره خرید پک کامل آسانسور، دریافت قیمت آسانسور، بازرسی از محل در ساختمان برای نصب آسانسور، پشتیبانی مشتری پس از نصب و همچنین اعزام تکنسین برای نصب و راه اندازی آسانسور است. تمام این موارد در بهترین شرکت آسانسور در ایران ارائه می شود. حتی اگر شرکت های بازرگانی، وارد کننده تجهیزات آسانسور باشند باز هم این خدمات را ارائه می دهند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سما فعال

چک لیست سرویس آسانسور

آموزش سرویس آسانسور در اصفهان

چک لیست سرویس آسانسور برای ایمن کار کردن آسانسور و جلوگیری از ایجاد دردسرهایی که به خرابی این تجهیزات منجر می‌شود، الزامی است. آسانسورها قطعات پیچیده‌ای هستند که برای ادامه کار به تعمیرات- نگهداری مداوم نیاز دارند. خرابی آسانسور می تواند خطرات ایمنی را به وجود بیاورد؛ در نهایت، تعمیرات گران ‌قیمتی را به مالک ساختمان تحمیل می کند.

 برای اجتناب از این مسائل و اطمینان از اینکه تجهیزات آسانسور در بهترین شرایط کار می کنند، به بازرسی های منظم، تعمیرات و نگهداری نیاز دارید. انجام بازرسی های منظم بر اساس چک لیست سرویس آسانسور انجام می شود و خطرات را کاهش می دهد. 

داشتن یک برنامه دوره ای و منظم برای تعمیرات نگهداری آسانسور به شما اطمینان می دهد که هزینه های خود را در سال های آینده مدیریت خواهید کرد. سرویس آسانسور بر اساس استانداردهای ساختمان و صدور گواهی ایمنی انجام می‌شود.

تکنسین هایی که برای سرویس آسانسور در نظر گرفته شده اند، باید با تجربه و حرفه‌ای باشند. گزارش‌هایی که از دوره‌های قبلی تعمیرات و نگهداری آسانسور در دسترس است به ارائه این خدمات بسیار کمک می کند. چک لیست سرویس آسانسور، زمان بازرسی، تعمیرات و نگهداری را کوتاه تر کرده و به این ترتیب، سرویس کار آسانسور راحت تر می تواند قطعات آسیب دیده یا مشکلات و عیب ها را پیدا کند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سما فعال

روش محاسبه قیمت آسانسور جکی چگونه است؟

قیمت آسانسور جکی در اصفهان

برای ارزیابی قیمت آسانسور جکی، نوع کاربرد آن را باید در نظر بگیرید؛ نیاز خود را برای خرید آسانسور مشخص کنید و هزینه های جانبی نظیر هزینه نصب، تعمیرات یا نگهداری یا خدمات دیگر را نیز به قیمت کل اضافه کنید. قیمت آسانسور جکی در مدل های مختلف، متفاوت است.

برخی از آسانسورها نیاز به موتورخانه برای نصب ندارند بنابراین تجهیزات آنها به حداقل می رسد و بنابراین انتخاب ارزان تری محسوب می شود. برخی از آسانسورها حالت کششی دارند که در این صورت، آنها بدون پمپاژ روغن هیدرولیک کار می کنند. اگر چه به آسانسور کششی، آسانسور جکی گفته نمی شود اما به اندازه آسانسورهای جکی اهمیت دارند.

 خرید و فروش آسانسور جکی معمولاً به دو صورت انجام می شود؛ برخی از شرکت های ساخت آسانسور، نمونه های آماده شده از این تجهیزات را دارند که بر اساس استانداردها ساخته شده اند. زمانی که مشتری سفارش خود را با فروشنده مطرح می کند، از آسانسورهای آماده استفاده می شود.

در حالت دیگر ممکن است شرایط بخصوصی برای نصب آسانسور نیاز باشد که در این صورت کارشناسان شرکت آسانسور از مکان بازدید می کنند و اگر لازم باشد آسانسور مناسب را به صورت سفارشی سازی تولید می کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت آسانسور جکی یا سفارش ساخت می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سما فعال

تعمیر آسانسور در تبریز

تعمیر آسانسور هیدرولیکی و کششی

اگر دمای محیط موتورخانه افزایش پیدا کند، سیستم ‌برق با اختلال مواجه می شود، فیوزها عمل نمی کنند و کوچک ترین جرقه منجر به آتش سوزی می شود.  از دیگر قسمت هایی که در تعمیر آسانسور به آن توجه می شود عملکرد صحیح درب آسانسور، نحوه حرکت یا توقف آرام آسانسور در هر طبقه و عملکرد مناسب کلید های احضار در داخل کابین است.  

خدمات تعمیرات- نگهداری آسانسور، هم به صورت جزئی برای قطعات و هم به صورت کلی برای تمام سیستم ارائه می شود. یک تکنسین آسانسور در فرایند جنرال سرویس، تمام سیستم آسانسور را بازرسی می کند و اگر خرابی وجود داشته باشد آن را برطرف می کند.  در تعمیرات و نگهداری آسانسور، رعایت استانداردها ضرورت دارد. این خدمات کمک می کنند که هزینه ها تا حد امکان کاهش داشته باشد. اگر نسبت به بازرسی دوره ای آسانسور ساختمان توجه زیادی به خرج دهید در هزینه های تعمیر آسانسور یا تعویض قطعات، صرفه جویی خواهید کرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سما فعال

نصب و راه اندازی آسانسور

نصب آسانسور در ساختمان

نصب و راه اندازی آسانسور در ساختمان چند طبقه بالا و پایین رفتن از پله ها را حذف می کند. آسانسورهای مسکونی به افراد کمک می کنند تا به راحتی از طبقه به طبقه دیگر برسند. نصب آسانسور در ساختمان، ارزش ساختمان را افزایش می دهد.

یک ساختمان چند طبقه که مجهز به بهترین و زیباترین آسانسور است، قطعاً ارزش بیشتری دارد؛ به خصوص برای ساکنین ساختمان که در دوران میانسالی یا کهنسالی هستند. آسانسورها همچنین امکان حمل و نقل برخی از بارهای سبک بین طبقات را فراهم می کنند.

دلایل زیادی وجود دارد که نصب و راه اندازی آسانسور در ساختمان را توجیه می‌کند. تفاوتی ندارد که ساختمان شما مسکونی است یا تجاری یا اداری؛ اگر ساختمان بیشتر از ۳ یا ۴ طبقه باشد، نصب آسانسور یک ضرورت است. این ویژگی به عنوان یکی از استانداردهای ساخت و ساز در بسیاری از مراجع عنوان شده است.

این که مراحل نصب و راه اندازی آسانسور چگونه است و چه کسانی آن را انجام می دهند، بسیار اهمیت دارد. قطعاً از آنجایی که تجهیزات آسانسور، قطعات پیچیده و پیشرفته ‌ای دارند، تکنسین ها و سرویس کاران آسانسور در شرکت آسانسور باید در کار خود حرفه‌ای باشند. عوامل مختلفی در مراحل نصب آسانسور تاثیر دارد که در قسمت زیر به آن ها می پردازیم.

 

https://fpflift.com/%D9%86%D8%B5%D8%A8-%D8%A2%D8%B3%D8%A7%D9%86%D8%B3%D9%88%D8%B1

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سما فعال

چرا آسانسور خراب میشود؟

خدمات تعمیر آسانسور در تهران

یکی از عواملی که باعث خرابی آسانسور می شود همین فرسودگی طناب های فولادی یا سیم بکسل است. اگر چه رشته های فولادی بسیار مقاوم هستند اما در معرض کشیدگی و خوردگی قرار دارند؛ به مرور زمان این تأثیرات مشاهده می ‌شود و اگر تعمیر آسانسور را انجام ندهید، ایمنی عملکرد آن به خطر می ‌افتد.  طناب های فولادی به طور مستقیم با ترمز آسانسور و موتور آسانسور در ارتباط هستند.

حرکت به سمت بالا و پایین توسط این طناب های فولادی مقاوم کنترل می شود. پوسیده شدن آنها بر حرکت نرم و آرام اتاقک آسانسور تاثیر گذاشته و اگر اصطکاک لازم را نداشته باشد ممکن است کنترل اتاقک از بین برود و کابین آسانسور دچار سرخوردگی شود . تمام عواملی که باعث خرابی آسانسور می شوند نیاز به رسیدگی دارند؛ در غیر این صورت، جان افراد را تهدید خواهند کرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سما فعال

قیمت پک کامل آسانسور چقدر است؟

قیمت آسانسور کششی

قیمت آسانسور و قیمت پک کامل آسانسور در انواع و اندازه های مختلف، متفاوت است. اگر در بازار جستجو کنید، مدل های متنوعی از پک آسانسور را می بینید که برای ساختمان های مختلف طراحی شده اند. این تفاوت مدل آسانسور در هزینه نصب و قیمت خرید تاثیر گذار خواهد بود. 

گزینه های مختلف بازار یعنی انواع آسانسور به دو دسته کلی آسانسورهای هیدرولیکی و آسانسورهای کششی دسته‌بندی می‌ شوند. این دو سیستم، متداول ترین انواع آسانسور برای خانه های مسکونی، برج های مسکونی و آپارتمان های مرتفع می باشند.

 قیمت آسانسور هیدرولیکی به صورت پک آسانسور بر اساس تجهیزات و عملکرد آنها و ظرفیت حمل افراد برحسب کیلوگرم تعیین می شود. برای نصب پک آسانسور در واحد مسکونی باید چاه آسانسور و موتورخانه فضای مورد نیاز برای نصب را داشته باشند . 

فضای چاه آسانسور لازم برای آسانسورهای هیدرولیکی کمتر از آسانسور کششی می باشد چون در این مدل ریل قاب وزنه وجود ندارد ولی از طرف دیگر در پایین ترین طبقه فضایی در حد یک زیر پله برای مخزن و پمپ هیدرولیک نیازدارد.  مهمترین مزیت آسانسور هیدرولیک عدم نیاز به موتورخانه در بالای چاه اسانسور است. چرا که قسمت تاسیسات آسانسور و نصب تجهیزات آن باید در یک فضای اختصاصی از سایر قسمت های ساختمان جدا باشد.
 
در حالیکه قیمت پک کامل آسانسور کششی مقرون به صرفه تر تمام می شود، اما چندان برای نصب در داخل ساختمان مسکونی کوچک و دوبلکس مناسب نیستند. پک کامل آسانسور  کششی ، فضای بیشتری را برای نصب اشغال می کنند و بهتر است آنها را در ساختمانهایی که فضای کافی برای تجهیزات و موتورخانه در بالای چاه آسانسور دارند،  نصب شوند .  

از آنجایی که آسانسور هیدرولیک، وزن بیشتری را می تواند حمل کند، بیشتر در نمونه های ماشین بر و باربرهای بسیار سنگین انواع مدل های آن در دسترس است؛ با توجه به این توضیح،  قیمت آسانسور هیدرولیک بالاتر از قیمت آسانسور کششی  خواهد بود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سما فعال

درباره مشخصات موتور آسانسور چه چیزهایی نوشته شده است؟

خرید اینترنتی موتور آسانسور

شاید این سوال برای شما ایجاد شده است که درباره مشخصات موتور آسانسور باید دقیقاً به دنبال چه چیزهایی بگردیم؟ بررسی ویژگی های موتورهایی که برای آسانسور به کار می‌رود به شما کمک می کند. طبقه بندی موتور آسانسور بر اساس نحوه عملکرد انجام می‌شود. مثلاً برای انواع موتور در آسانسورهای کششی، موتور گیربکسی یا موتور بدون گیربکس تعریف شده است. هر کدام از این موتورها، ویژگی های خاص خود را دارند.

همه ما با نام گیربکس به عنوان ابزاری که با چرخ دنده حرکت می‌کند، آشنا هستیم؛ بنابراین موتور گیربکس یعنی موتوری که نیرو را از طریق چرخ دنده ها به کابین آسانسور منتقل می کند. استفاده از این نوع موتورها برای انواع آسانسور، بسیار کارآمد و ارزان قیمت است. در مورد مشخصات موتور آسانسور از نوع گیربکسی باید توجه کنید که سرعت حرکت کابین آسانسور با این موتور چقدر است. بر این اساس، موتور را به دو دسته موتور دو سرعته و تک سرعته تقسیم بندی می کنند. هر کدام از این موتورها برای یک سری از ساختمان ها مناسب اند.

در مورد موتور آسانسور بدون گیربکس، وضعیت عملکردی، متفاوت است. موتورهای بدون گیربکس بر اساس ساختار موتورهلی الکتریکی سنکرون عمل می کنند. از ویژگی مواد با خاصیت مغناطیس دائم در این موتورها استفاده می‌شود تا بتواند کابین را به سمت بالا یا پایین حرکت دهند. در مشخصات موتور آسانسور از نوع بدون گیربکس یا همان موتور سنکرون آمده است که این نوع موتورها قابلیت کار در فرکانس و ولتاژ متغیر را دارند. همچنین با سر و صدای کمتری کار می کنند؛ سریع تر هستند با بازدهی بالا عمل می‌کنند و انرژی را تا حد امکان کاهش می‌دهند. موتورهای سنکرون، موتورهایی با حرکت آرام وبدون لرزش هستند.
 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سما فعال