موتور آسانسور ایرانی

موتور آسانسور ایرانی در انواع آسانسورهای کششی گیربکسی و آسانسورهای کششی بدون گیربکس نصب می شود. امروزه اکثر آسانسورهای کششی بر اساس موتورهای آسانسور سه فاز حرکت می کنند. در بعضی موارد برق سه فاز در ساختمان موجود نمیباشد، برای رفع این مشکل از تابلو فرمان تک فاز برای راه اندازی موتور آسانسورهای کششی استفاده میشود.  برای نحوه اجرای این مدل از آسانسور با کارشناسان ما تماس بگیرید.

در مورد آسانسورهای هیدرولیکی، انواع موتور آسانسور ایرانی برای راه اندازی پمپ هیدرولیک استفاده می ‌شود تا توان لازم را برای انتقال روغن هیدرولیک و حرکت کابین آسانسور فراهم کند. آسانسورهای پنوماتیک به جای استفاده از روغن هیدرولیکی، ازایجاد خلاء و اختلاف  فشار هوا برای بالا و پایین رفتن بهره می برند.

 با توجه به این مقدمه، قیمت موتور آسانسور ایرانی بر اساس نوع و عملکرد آن درآسانسور تعیین می شود. اگر نگاهی به قیمت موتور آسانسور در بازار بیندازید، این تجهیزات بسیار گران قیمت هستند و در نتیجه باعث افزایش قیمت پک کامل آسانسور خواهند شد.  قیمت موتور آسانسور ایرانی می‌تواند از ۲۰ میلیون تومان تا بیشتر از ۵۰ میلیون تومان متغیر باشد. این قیمت ها به صورت حدودی معرفی شده است اما اگر قصد خرید دارید باید قیمت های دقیق را از شرکت ‌های آسانسور یا تامین کننده موتور آسانسور جستجو کنید.