نصب آسانسور در ساختمان

مراحل نصب و راه اندازی آسانسور در ساختمان مسکونی به انتخاب صاحب خانه و امکانات ساختمان بستگی دارد. برای آن دسته از افرادی که پروژه های ساختمان سازی را به تازگی تمام کرده‌اند، حتماً یک جایگاه ویژه برای نصب آسانسور در نظر گرفته شده که طبق استانداردها روی نقشه ساختمان  تنظیم شده است. آسانسورهای زیبا برای ساختمان های نوساز به صورت سفارشی سازی نصب می شوند، چون شرایط هر ساختمان با ساختمان دیگر متفاوت است.

نصب و راه اندازی آسانسور برای ساختمان های مسکونی که قدیمی تر هستند با توجه به شرایط فعلی ساختمان امکان پذیر است. برای اینکه نصب آسانسور را راحت تر انجام دهید، با شرکت ساخت آسانسور مشورت کنید تا مهندسین را به ساختمان شما اعزام کنند. پس از نیازسنجی و بررسی وضعیت ساختمان، مشخص می شود که کدام نوع آسانسور برای شما مناسب تر است.

پس از انتخاب یک آسانسور زیبا برای ساختمان مسکونی، مطابق با سلیقه شخصی و بودجه مالی، نوبت به نصب و راه اندازی آسانسور می‌رسد. نصب آسانسورهای کششی با نصب آسانسورهای هیدرولیکی متفاوت است. برای آسانسورهای هیدرولیکی باید یک موتورخانه مجزا معمولا در پایین ترین طبقه برای نصب موتور و تجهیزات آسانسور در نظر گرفته شود. قطعات و تجهیزات آسانسور هیدرولیکی و آسانسورهای کششی متفاوتند، بنابراین افرادی که برای این کار اعزام می‌شوند باید از تمام جزئیات هر دو سیستم مطلع باشند.