تعویض کابین آسانسور

دربسیاری از مواقع، ممکن است مشاهده کرده باشید که آسانسور در حین بالا یا پایین رفتن دچار لرزش می شود. لرزش کابین دارای دلایل مختلفی است که یکی از شایع ترین آن ها، وجود افراد و بار بیش از حد مجاز داخل کابین آسانسور است. زمانی که کابین بیش از حد مجاز سنگین شود، سبب می شود تا موتور و گیربکس های بالابر دچار فشار شوند و در نتیجه لرزه تولید کنند. یکی دیگر از دلایل لرزش آسانسور ها نیز، فرسایش برخی از قطعات از جمله کابل ها و قرقره های بالا بر و کفشک های آسانسور  می باشند که می بایست در اسرع وقت برای تعویض آن ها اقدام شود.

امروزه، ممکن است در زمان استفاده از آسانسور ها احساس خوبی نداشته باشید و شاهد عملکرد بد آن باشید. بسیاری از کابین آسانسور ها به دلیل کارکرد بسیار زیاد دچار فرسودگی می شوند و می بایست برای تعویض آن ها اقدام نمود. بسیاری از افراد معتقد هستند که می توان با تعویض برخی از اجزای کابین، مشکل را حل نمود ولی ممکن است این ایده برای چند وقت جوابگو باشد و پس از مدتی کابین باز دچار سرو صدای شدید شود.

یکی از بهترین راه ها برای نو سازی آسانسور، تعویض کابین آن می باشد. کابین آسانسور مهم ترین بخش آن می باشد که اگر کوچک ترین مشکلی داشته باشد، سبب می شود که افراد نتوانند با خیالی آسوده از آن استفاده نمایند.